Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] kontrolka hamulców

(1/2) > >>

waw_snow:
tak wiec mój problem wygląda w ten sposób ze od niedzieli po mocnym naciśnięciu pedału hamulca na postoju zapala mi się kontrolka na desce, po mocnym odpompowaniu pedałem świeci się chwile dłużej. Klocki z przodu wymienione w lutym br, z tyły ok 1cm na klocku zostało. Poziom płynu hamulcowego sprawdzony i trochę powyżej maximum, auto hamuje jak trzeba(skrzynia automatyczna). Czy może koś kiedyś spotkał się z takim objawem?? Ktoś może pomóc w rozwiązaniu problemu??

jaclwapl:
Odlej płynu tak żeby był mniej więcej na środku między min i max... i wtedy zobacz.

kosmos2011:
Post#7 http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=679&highlight=poziom z tym że nie wiem czy w SF też jest ten pływaczek w zbiorniku płynu hamulcowego jako czujnik poziomu płynu.

waw_snow:
czytałem ten temat zanim założyłem nowy. Poziom jest powyżej nawet jak sprawdzałem w środku. co do odciągnięcia płynu to zrobię to w poniedziałek ponieważ auto pojechało na trasę wczoraj. Ogólnie wygląda to tak ze kontrolka świeci się tak jakby było za wysokie ciśnienie w układzie, czyli przy mocniejszym wciśnięciu pedału lub pod pompowaniu go

[ Dodano: 2014-09-15, 19:37 ]

15.09.2014

po odciągnięciu płynu poniżej max dalej to samo, ale zauważyłem ze kontrolka zapala się tylko na niskich obrotach silnika wiec wnioskuje ze słabe podciśnienie. Podążając dalej tym tropem obejrzałem wąż doprowadzający podciśnienie do znalazłem trójnik trójnik (oznaczony na zdjęciach nr 3) od którego szedł zerwany wąż. Następnie znalazłem króćce na intercoolerze(nr 2) oraz coś chyba przy turbinie (nr 1). Dodatkowo króćce nr 2 idą do jakiego ustrojstwa z podpiętymi kablami za intercoolerem oznaczonym na zdjęciu jako nr 4.

link do zdjęć:
http://chomikuj.pl/waw-snow/Galeria/santa

czy to może być źródło problemu oraz co do czego służy i jak to poprawnie podłączyć

kosmos2011:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2691

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej