Dodaj tag do tematu wg poniższej metody.
[ Dodano: 2014-09-10, 23:34 ]Nie "bład p2263 zawó doładowania" a raczej P2263 Output Range Error Of VGT Actuator(R2.2)
Czego szukamy- turbina z czarnym pudełkiem w którym mieści się aktywator VGT czyli takie coś co zmienia geometrię łopatek w turbinie.


Co może być przyczyną błędu P2263 aktywator VGT lub niestety turbina.
Od "czarnego pudełka" odpinamy wtyczkę pięcio-pinową.

Taki jest schemat podłączenia elektrycznego aktywatora VGT z ECU

Kluczyk wyjęty ze stacyjki i dokonujemy pomiaru rezystancji między pinem 3 i 5 w gnieździe aktywatora powinno być 2,4 kΩ

Jest jeszcze jeden pomiar który można dokonać oscyloskopem opis znajduje się tutaj
http://service.hyundai-motor.com//euro5/index.tiles po rejestracji tymczasowo darmowy dostęp.

Oczywiście pierwsze co badamy to stan wtyczki pięcio-pinowej i przewodów do niej dochodzących.