Forum > Accent
Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan
Shadows:
--- Cytat: krzysrys w 08 Kwiecień 2022, 13:34:53 ---Witam, a jaki kabelek kupiłeś
--- Koniec cytatu ---
Hey. Kupiłem ten kabel: https://allegro.pl/oferta/vag-kkl-pl-usb-ftdi-232-rl-vw-seat-audi-skoda-7210762920
Kosztował 60zł, teraz widzę 50zł.
krzysrys:
--- Cytat: Shadows w 10 Kwiecień 2022, 23:11:08 ---Hey. Kupiłem ten kabel: https://allegro.pl/oferta/vag-kkl-pl-usb-ftdi-232-rl-vw-seat-audi-skoda-7210762920
Kosztował 60zł, teraz widzę 50zł.
--- Koniec cytatu ---
A ja mam vag k+can do wersji 3.6 i z niczym się nie mogę połączyć a ma ft232rl
Shadows:
Odpowiednio go polutowałeś i nie łączy się przez Cascade?
krzysrys:
--- Cytat: Shadows w 16 Kwiecień 2022, 00:49:09 ---Odpowiednio go polutowałeś i nie łączy się przez Cascade?
--- Koniec cytatu ---
Nie lutowałem, tak jak było na forum żeby sprawdzić na początku bez lutowania.
piejar:
Ja kupiłem kabel VAG K+CAN 1.4 jak niżej I działa mi poprawnie na wersji Cascade 0.9.4. Zwróćcie uwagę że autor cascade wskazuje na taki właśnie kabel. VAG commandery mają dużo wersji - ktoś pisał że nie działa mu wersja 3.x no i to by się mogło zgadzać.
Zwróćcie uwagę że 0.9.3 działa tylko po K Line (tak przynajmniej informował autor) natomiast 0.9.4 ma już obsługiwać CAN I faktycznie tak jest! Zaznaczam, że testowałem na moim Cee'd Pro 2.0 D4EA. Na Hyundaiu jeszcze nie ale na pewno pójdzie. Zakres dla D4EA jest bardzo duży, żyje wszystko co chodzi po CAN włącznie z immo. Komunikacji po K Line nie sprawdzałem ale ona zawsze dobrze działała - oczywiście trzeba pamiętać żeby linia komunikacji K trafiała w odpowiedni pin (mostkowanie lub przełączanie). Jak dla mnie najważniejsza jest komunikacja po CAN bo mam dostęp do ECU, danych DPF, wypalania serwisowego itp. Póki co jestem po pierwszych testach ale wygląda to świetnie.
https://allegro.pl/oferta/interfejs-vag-k-can-commander-1-4-obd-immo-vw-audi-12333134399
Nawigacja
[#] Następna strona