Forum > Accent
Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan
kosmos2011:
Tak Norton 360.
Zbyszek:
Tak, myślałem :) To Norton wywala ten plik. Musisz poszukać w jego ustawieniach bo da się tę funkcję wyłączyć.
radeks:
witam!
połączyłem sonatę 2.7 z 2003.
wchodzę wszędzie. należy tylko dobrać i poeksperymentować z wyborem samochodu. silnik łączy na ROM od sonata Korea 1999 do 2004. skrzynie biegów automat na sonata USA.
kasuje i znajduje wszystkie błędy tez Immobilizer. jedyny problem to po wyborze FIX i podglądzie graficznym sond lambda urywa nagle komunikacje i nie idzie nic sczytać.
u mnie pokazuje ze napięcia na pierwszych sondach jest miedzy 0,2 do 0,8 voltów i nagle wyskakuje 5 Voltów. Po chwili jest znowu poniżej 1 Volta i tak w kolko. Wiec wymienię 2 sondy i zobaczymy czy to błędy softu czy sond.
na tylnych za katem jest na dwóch sondach identyczne napięcie. wiec tez dziwne. ale poniżej 1 V.
Ogólnie pomysł świetny.
PZD
Radek
waszek_rmc:
Hmm.. A z Tuskiem też nie powinno być problemów? Jak czytałem źródło, to tam wspominali, że w młodszych nie trzeba nic lutować, bo CAN sobie poradzi. Prawda to? Kumpel ma do BeeMki kabel (x3, 2007), podpasuje?
mINA87:
Ja już od pewnego czasu korzystam.
Autko to Sonata 2.0 CRDI z 2006 roku.
Kabelek to chińczyk VAG K+CAN - działa bez problemu.
Wcześniej próbowałem VAG KKL zachęcić do działania, podpinałem się pod różne linie, ale żadne ECU nie chciało gadać po K-line, więc jeśli ktoś ma problemy z autkiem które teoretycznie wspiera CAN, to polecam kabelek VAG K+CAN.
Ja miałem problemy z tą funkcją oscyloskopu/odczytów czujników na żywo - zwiesza się u mnie.
Błędy odczyt + kasowania działa.
Wszystkie informacje zczytują się bez problemu.
Teraz mam zamiar zrobić kalibrację MAF, ale padła mi bateria w netbooku.
Nawigacja
[#] Następna strona