Forum > Accent

Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan

<< < (31/108) > >>

asdfuc:
to by było zbyt piękne O_o też jestem zainteresowany.

kosmos2011:
Posty 122, 131, 133, 134 z tego tematu.

asdfuc:
Przeczytane, ale wciąż potrzebuję potwierdzenia, czy po zlutowaniu pinów zczyta mojego Ceeda 2009. Interesuje mnie głównie alarm, ecu, mapy benzyny i odczyt czujników na żywo (włącznie z CPS)

danielak1989:
Wiem że to bardzo głupie, ale jak to zlutować ? bo nigdy się nie bawiłem,.... wiem że niema filozofi wielkiej, lecz gdzie od której strony polutować?  ściągnąć obudowę' czy w inny sposób lutować ?

wasilek82:
Hej Wszystkim,

Właśnie walczę z podłączeniem się do Mojego Tucsona 2007.

Sprawa wygląda tak:
Mam 2 interfejsy KKL i K+CAN, w obu polutowałem piny 7 z 8 i 12.
Jestem w stanie połączyć się z Silnikiem, Imo to podczas łączenia się z Klimą pokazuje mi Connection Error :( A właśnie mi na tym zależy najbardziej, bo z nią mam problem.

To samo się dzieje na jednym i drugim interfejsie. Ustawiłem prędkość we właściwościach na 115000 oraz opóźnienie na 1 i dalej to nic nie dało :(

I jeszcze kwestia 15 pinu, czy go łączyć? Bo on jest podłączony w interfejsie i jest na nim L-Line. Jak łączyć z 7 to czy rozłączyć od interfejsu? A co w ogóle u mnie jest na 15 pinie?

Z opisów gniazda u mnie doczytałem, że A/C mam na 12 pinie i ten mam lutowany z 7 K-Line.....

Macie jakiś pomysł na to?

Z góry wielkie dzięki,
Paweł

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej