Forum > Accent
Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan
asdfuc:
to by było zbyt piękne O_o też jestem zainteresowany.
kosmos2011:
Posty 122, 131, 133, 134 z tego tematu.
asdfuc:
Przeczytane, ale wciąż potrzebuję potwierdzenia, czy po zlutowaniu pinów zczyta mojego Ceeda 2009. Interesuje mnie głównie alarm, ecu, mapy benzyny i odczyt czujników na żywo (włącznie z CPS)
danielak1989:
Wiem że to bardzo głupie, ale jak to zlutować ? bo nigdy się nie bawiłem,.... wiem że niema filozofi wielkiej, lecz gdzie od której strony polutować? ściągnąć obudowę' czy w inny sposób lutować ?
wasilek82:
Hej Wszystkim,
Właśnie walczę z podłączeniem się do Mojego Tucsona 2007.
Sprawa wygląda tak:
Mam 2 interfejsy KKL i K+CAN, w obu polutowałem piny 7 z 8 i 12.
Jestem w stanie połączyć się z Silnikiem, Imo to podczas łączenia się z Klimą pokazuje mi Connection Error :( A właśnie mi na tym zależy najbardziej, bo z nią mam problem.
To samo się dzieje na jednym i drugim interfejsie. Ustawiłem prędkość we właściwościach na 115000 oraz opóźnienie na 1 i dalej to nic nie dało :(
I jeszcze kwestia 15 pinu, czy go łączyć? Bo on jest podłączony w interfejsie i jest na nim L-Line. Jak łączyć z 7 to czy rozłączyć od interfejsu? A co w ogóle u mnie jest na 15 pinie?
Z opisów gniazda u mnie doczytałem, że A/C mam na 12 pinie i ten mam lutowany z 7 K-Line.....
Macie jakiś pomysł na to?
Z góry wielkie dzięki,
Paweł
Nawigacja
[#] Następna strona