Forum > Accent
Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan
HaryCm:
Może ktoś mi wskazać np. Allegro jaki kabelek zakupić aby było pewne że połączę się z modułem 4x4 w Santa Fe 2006r.
alien:
http://allegro.pl/vag-commander-1-4-vag-kkl-w-jednym-full-wersja-i5573754288.html
Po prostu ten albo podobny do tamtego, czarny 1.4 VAG-K+CAN. Działa mi z TUCSON 2005 2.0 CRDI 4WD. Bez zadnych modyfikacji łączy się z napędem więc tobie na prawdopodobnie też powinien.
Moje pytanie - Jak połączyć się z SRS-AIRBAG z Tucson 2005 bo ta opcja i ABS/TCS/ESP mi nie działają a inne tak. Błedy silnika już kasowałem a teraz potrzebuję błąd kontrolki poduszek z zegarów skasować bo włączyła się i nie znika. Jest na forum napisane o lutowaniu - próbował ktoś - niech opisze swoje doświadczenia z tym zagadnieniem.
dam_1:
Dzisiaj przetestowałem Hi-Scan Pro wCASCADE v0.9.3. Mój samochód to Hyundai getz 1.5 crdi D3EA. Działa z kablem Polski Viaken KKL z kontrolerem FT231X którego używałem wcześniej do samochodów gruoy VAG (VW, AUDI , SKODA ...). Udało mi się skutecznie szczytać błędy i sprawdzić aktualne parametry auta niestety inne funkcje nie działają pewnie ze względu na to iż nie przerabiałem Kabla. Program spokojnie działa na Windows 7 64bit.
Jakby ktoś zrobił instruktaż jaki kabel z jakim zlutować to będzie super :D
kosmos2011:
Alien jak będziesz bawił się lutownicą to pamiętaj że numery pinów w OBD i interfejsie są inaczej rozmieszczone.
alien:
Potwierdzam działanie kabla INTERFEJS OBD2 VAG K+CAN 1.4 FULL (taki czarny z czerwonymi napisami za około 70 zł) z Hyundai Tucson 2005. Kabel działa bez modyfikacji z silnikiem i kilkoma innymi opcjami. Dopiero po zlutowaniu pinu 8 i 12 z pinem 7 nastąpiła możliwość wejścia w menu SRS-AIRBAG i ABS oraz innych(działa wszystko). Piny 7 i 15 były oryginalnie połączone na kablu. Pin 7 i 8 połączyłem razem zalewając cyną (są obok siebie) a od pinu 12 puściłem kabelek do pinu 7 i 8 dopiero co zlutowanych razem.
Nawigacja
[#] Następna strona