Forum > Accent
Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan
kosmos2011:
http://carelectronics24.ru/blog.php
cinn3k:
Witam,
Panowie może podpowiecie mi co może być nie tak, ogólnie auto łączy mi się ze z prawie wszystkimi systemami w Hi Scan oprócz:
Elect.control suspension
Elect.power steering
w obydwu przypadkach komunikat:
can't communitation please check the system.
w pierwszym od razu, w drugim po krótkiej chwili.
Autko to sonata nf 2008 diesel kabel vag k+can z przeróbką 8,12 na pin 7
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam
kosmos2011:
--- Cytat: "cinn3k" ---oprócz:
Elect.control suspension
Elect.power steering
--- Koniec cytatu ---
Masz takie systemy?
cinn3k:
Dzięki za odpowiedź... szybko mi rozjaśniłeś o co chodzi...
Odpowiedz brzmi nie. :)
Dla potomnych kabel VAG K+CAN COMMANDER 1.4 FULL działa po przeróbce z Hyundai Sonata 2008 NF diesel.
Kabel działa z CASCADE v0.9.3 jak i również CASCADE v0.9.4 z romami z 9.3
Złośnik:
Potwierdzam RD1/Lantra jest problem przy czytaniu błędów z silnika. Zrywa połączenie. Jedynie da się przetestować pompę paliwa.
Próbowałem już ze wszystkimi prędkościami w konfiguracji portu i opóźnieniami. Nic nie dają też zmiany w programie z auto na ustalone wartości. Hmmm. Wygląda jakby potrzebna była jeszcze komunikacja na którymś pinie.
U mnie złącze wygląda następująco:
http://www.newtonnet.co.uk/coupe/service/webtech/iindex.asp@id=394881131#_394881131
Rozumiem połączone: 7 (k-line), 8 (ABS), 12(SRS), 15(L-line). O ile 4 to masa a 16 to zasilanie, to jest jeszcze 14 i 5 - po części są połączone z ECM.
Może to jest powód przerywania komunikacji podczas połączenia z silnikiem ?
Wygląda to tak, jakby do odczytywania kodów potrzebna była jeszcze jedna linia która nie jest podpięta.
Nie mówię o pinach 1(skrzynia), 9(cruise control), 13(EPS).
Nawigacja
[#] Następna strona