Forum > Accent

Pełna diagnostyka samochodów marki Hyundai emulator Hi-scan

<< < (23/108) > >>

kosmos2011:
http://carelectronics24.ru/blog.php

cinn3k:
Witam,

Panowie może podpowiecie mi co może być nie tak, ogólnie auto łączy mi się ze z prawie wszystkimi systemami w Hi Scan oprócz:

Elect.control suspension
Elect.power steering

w obydwu przypadkach komunikat:
can't communitation please check the system.

w pierwszym od razu, w drugim po krótkiej chwili.

Autko to  sonata nf 2008 diesel kabel vag k+can z przeróbką 8,12 na pin 7


Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam

kosmos2011:

--- Cytat: "cinn3k" ---oprócz:

Elect.control suspension
Elect.power steering
--- Koniec cytatu ---


Masz takie systemy?

cinn3k:
Dzięki za odpowiedź... szybko mi rozjaśniłeś o co chodzi...
Odpowiedz brzmi nie. :)


Dla potomnych kabel VAG K+CAN COMMANDER 1.4 FULL działa po przeróbce z Hyundai Sonata 2008 NF diesel.
Kabel działa z CASCADE v0.9.3 jak i również  CASCADE v0.9.4 z romami z 9.3

Złośnik:
Potwierdzam RD1/Lantra jest problem przy czytaniu błędów z silnika. Zrywa połączenie. Jedynie da się przetestować pompę paliwa.
Próbowałem już ze wszystkimi prędkościami w konfiguracji portu i opóźnieniami. Nic nie dają też zmiany w programie z auto na ustalone wartości. Hmmm. Wygląda jakby potrzebna była jeszcze komunikacja na którymś pinie.

U mnie złącze wygląda następująco:





http://www.newtonnet.co.uk/coupe/service/webtech/iindex.asp@id=394881131#_394881131





Rozumiem połączone: 7 (k-line), 8 (ABS), 12(SRS), 15(L-line). O ile 4 to masa a 16 to zasilanie, to jest jeszcze 14 i 5 - po części są połączone z ECM.
Może to jest powód przerywania komunikacji podczas połączenia z silnikiem ?
Wygląda to tak, jakby do odczytywania kodów potrzebna była jeszcze jedna linia która nie jest podpięta.
Nie mówię o pinach 1(skrzynia), 9(cruise control), 13(EPS).

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej