Forum > Accent

[Accent MC] Centralny zamek

(1/5) > >>

darecki666:
Witam.
Odkopie temat.
Czy można do obydwu wersji centralnego zamka bez/z modułem komfortu dołożyć siłownik "master" i centralkę na pilota?

Jak kable odpowiadają za sterowanie zamkami - otwieranie/zamykanie?

Są 4 kable od sterownika- 2 grubsze siwy i brązowy i dwa cieńsze niebieski i czarny.
Do których się wpiąć żeby sterować masą?

kosmos2011:
Witamy się ze wszystkimi tutaj http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=57666#57666

Wpisz tutaj http://koreacat.ru/hyundai/ numer vin i sprawdź czy wyświetli się taka fraza "9544 ELEC TIME/ALRAM CONTROL SYSTEM" to oznacza że masz ETACS.

Schemat instalacji elektrycznej modelu MC znajdziesz po rejestracji i opłacie tutaj https://service.hyundai-motor.com:444/euro5/login.tiles (usuń z adresu "/euro5/login.tiles" to się strona otworzy). Jak dotrzesz do schematów to zamieść je na forum (do modelu MC jest strasznie mało informacji).

darecki666:
Po vinie nie ma modułu komfortu.

[ Dodano: 2014-07-31, 19:31 ]
To więc tak są 4 kable idące do siłownika drzwi
2 grubsze siwy i brązowy i 2 cieńsze czarny i niebieski z czarnym paskiem.

Przy przekręceniu kluczyka w pozycję "zamknij" na kablu siwym pojawia się na chwilę napięcie 12V.
Przy przekręceniu kluczyka w pozycję "otwórz" na kablu brązowym pojawia się na chwilę napięcie 12V.

Gdy wypinam kostkę z siłownika auto samo się zamyka.
Jak ją wepnę spowrotem to się otwiera.

Gdy kostka jest wypięta i zewrę przewód siwy razem z niebisko-czarnym auto się otwiera, a gdy rozłąc.zę to się zamyka.

Jakieś pomysły jak podłączyć standardową centralke na pilota?
Mam też siłowniki master i slave których mogę użyć.

Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuję

kosmos2011:
Otwórz drzwi kierowcy nie wkładaj kluczyka do stacyjki, sprawdź na którym przewodzie będzie stałe +12V (to będzie zasilanie). Rozbierz boczek drzwi pasażera i sprawdź kolory przewodów (dwa) które idą do siłownika analogiczne kolory powinny być w sterowniku w drzwiach kierowcy. Te dwa przewody sterują otwarciem i zamknięciem zamków. Czwarty pozostały przewód to masa.

Na przykładzie Getz 2005. Schemat bez ETACS.



Do nowej centralki (stary sterownik-siłownik demontujesz) podłączasz 4 przewody i nowy siłownik do drzwi kierowcy (dwa przewody sterujące).

darecki666:
Żeby było tak pięknie to już dawno byłoby założone.
Nie ma stałego 12V.
Przy pomiarach próbówką  z żarówką wszystkie 4 przewody od siłownika są masowe.
Zarówno drzwi kierowcy jak i pasażera są sterujące i mają 4 przewody, tylne drzwi też mają 4 przewody do siłowników.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej