Raczej INA. To chińszczyzna (jak praktycznie 90% części) - tzn. część praktycznie markowa, produkowana w chińskich fabrykach. To część grupy Schaeffler, która skupia też firmę LUK oraz FAG.
INA produkuje do swoich zestawów rolki, łożyska itp., paski ma od producentów zewnętrznych (dobrych - Conti itp.) - oczywiście jeżeli rozmawiamy teraz o gotowym zestawie naprawczym rozrządu - zapakowanym w opakowanie zbiorcze itp. Jeżeli kupisz zestaw składany z elementów z półki, pasek będzie taki, jaki dołączy sprzedawca.
Ja montowałem do swojego alternatora rolkę (sprzęgiełko) firmy INA, trochę na tym jeździłem, potem awarii uległa pompa vacuum a ja jako najtańsze rozwiązanie wybrałem wymianę kompletnego alternatora. Niemniej jednak - koło 10 tysięcy km przejechałem i z rolką nic się nie stało.