Forum > Accent
[Accent MC] Samochód wolno się zbiera...
kosmos2011:
Którą wtyczkę od filtra paliwa masz odpiętą ?
W Twoim samochodzie nie ma DPF.
gordoon:
Photo 32. Pod napisem warning switch
Wczoraj trochę przepalilem auto, ale to nic nie dało. Natomiast słyszałem dźwięk z silnika jak by latał pierścień.
Rano auto jechało super - nic nie mulił. Wieczorem wracałem do domu i od razu czułem, że coś słabo ciągnie + wystrzał jak rakieta.
Nie mam Filtra cząstek stałych.
Będę wypisywać wszystkie defekty jakie mam.
Wczoraj wypatrzylem, że na spodzie zbiornika na płyn chłodniczy jest mokro (ostatnio dolewalem do max i juz poszło z 2cm)
[ Dodano: 2014-08-27, 07:21 ]
No to tak:
* dymi z wlewu oleju
* jest mokro na spodzie zbiornika płynu chłodniczego
* dziurawy wąż intercoolera (wymieniony ale dziwnie jest zagiety po założeniu jak by był za długi - a nie jest . Nie wiem czemu.)
* czasami turbina śwista
* podczas jazdy słyszę ciche pukanie (od układu jezdnego)
* odpadł kabel od czujnika filtra paliwa
* wylaczajacy się układ wspomagania elektrycznego
* ściąganie auta na prawo
* przy jeździe na 5 biegu coś obija (brzmienie - jakby pierścień latał )
* auto zamula w pewnym momencie i wystrzela jak rakieta.
Ehh...
vivian80:
Gordoon za radą Kadafiego będę pisać tutaj... ;-)
Kopcenia jako tako nie zauważyłam, co do spalania muszę się temu przyjrzeć. A dlaczego akurat o to zapytałeś? Jaka usterka charakteryzuje się takimi objawami?
Ale tak jak opisujesz tutaj powyżej to Tobie raz mulił raz było OK. U mnie cały czas muli na starcie. Obroty na zegarze nie pokrywają się z rzeczywistością. Kurcze poczytałam trochę o tym na necie to wiele przyczyn może być. Mam nadzieję, że to nic poważnego.
W poniedziałek wybieram się do mechanika. Mam nadzieję że poszuka przyczyny.
Ale z tym środkiem do diesla to dobry pomysł muszę się w niego zaopatrzyć bo paliwa na stacjach czasem to czarna magia mieszanek niestety :-(
P.S. Jak zwykle bardzo dziękuję :-D
gordoon:
Zapytałem, bo może być uszkodzony jakiś wąż (intercoolera, lub od turbodoładowania) -
Pracuje ci w ogóle turbina ? Przydepnij do 1700 obrotów i wsłuchaj się.
Właśnie tak było. Raz mulił jak wszystko było OK.
Objawów jest dużo :P Może padł zawór EGR ? Może masz coś z układem dolotowym (sadza, itp.) Może zatkana odma ? Wszystko przyczynia się do zmniejszenia mocy :P
Jeździsz delikatnie ? Jak tak to czasami depnij tak do 3-3,5 tys obrotów (być może wypluje sadzę).
vivian80:
Uuuu to faktycznie tych przyczyn może być wiele. To faktycznie udam się do mechanika bo to już wyższa szkoła :-(
Dzisiaj zauważyłam, że już aż tak bardzo nie muli tzn. dalej jest taki jakby opór ale jakby mniejszy niż ostatnio - zobaczymy.
Jutro przetestuję Twoją radę odnośnie przygazowania (rozumiem, że coś ma się włączyć, przełączyć lub zmieni się dźwięk gazowania?).
Jeżdżę raczej średnio szybko :mrgreen: Ale ostatnio faktycznie dawno już nie przegoniłam go porządnie :mrgreen: - też spróbuję :)
Nawigacja
[#] Następna strona