Autor Wątek: Nowy Tucson TL  (Przeczytany 24041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jack55

  • Gość
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Lipiec 2015, 21:11:03 »
Za taką kasę wolałbym Kia Sorento w automacie w dieslu 2.O CRDI 182KM 4X4 wersja L
http://www.kia.com/pl/models/nowe-sorento/konfigurator/#
Ceny nowego Tucsona w Polsce wyższe niż u Niemców.To chyba jakieś jaja :-o
http://www.hyundai.de/Modelle/Alle-Modelle/Tucson.html

Offline kri$

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 336
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Lipiec 2015, 09:48:57 »
Przecież ta cena jest wyższa od Santa fe, a to zupełnie inna klasa.
Tuscon to IX35 z powrotną nazwą na rynek europejski.

Offline seboc

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 142
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Lipiec 2015, 14:44:06 »
Cytuj
Nie porownój 2008 to jest mini auti klasy catusa. Po drugie 2008 jest drozsze od najnowszego suzuki Vitara premium 4x4


Tucson 2008 to kawal auta, powstawal na podwoziu elantry, czyli duzego kompaktu. Nie jest od ix35 mniejszy.

Nowy Tucson to mniejszy brat santa fe. Raczej mozna sie spodziewac, ze bedzie tanszy.

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #18 dnia: 17 Lipiec 2015, 00:20:49 »
Miałem w sumie już wczoraj okazję przejechać sie nowym Tucsonem w tej wersji Tour de Pologne.
Piękne auto. Z wyglądu bije dostępne u nas nieduże suvy. Muskularny, bardzo proporcjonalny, niewysoki, ale masywny.  Dla mnie wygląd na wielki plus.
Środek wizualnie podoba mi się, choć na desce i drzwiach twardoooo mocno. Przy tej kasie trochę przegięcie.
Chyba Jedyne miękkie elementy to kawałek.deski pred pasażerem i podłokietniki. Reszta twardy plastik. Choć jie wygląda on źle.
Silnik 1,6 t daje radę ale w trybie sport. W zwykłym mulasty.
Skrzynia automat bardzo fajnie wybiera biegi.
Wyciszenie całkiem dobre jak na suva zawieszenie raczej sprężyste.
Miejsca wewnątrz wystarczająco zarówno z przodu jak i z tyłu.
Szeroki zakres regulacji  kierownicy (większy niż w mojej 40tce) pozwala wygodnie usiąść.
Jakby cenę dobrze ustawili to byłby  hit bo ma wszystko co potrzeba aby ludzie go chcieli.
Ps.
Wielu utyskuje, że brak było turbo benzyn ale  jak się przejedzie człowiek dynamicznie takim 1.6 i potem zobaczy na spalanie to..... ja jednak dizelka wolę.
Ja oceniam to auto wysoko. Ale 150 kawałków za te wersje to nieporozumienie.
Ciekawe jak wyglądać będą niższe wyposażeniowo wersje.
Pożyjemy, zobaczymy czy szefowe firmy nie zmarnują auta, podobnie jak i40 tki.
Oby sodówka nie uderzyła z cennikiem do głowy.

Offline malutki83

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 127
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Lipiec 2015, 11:46:12 »
Alonzo_  czyli materiały są gorsze niż w Hyundai I40?

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #20 dnia: 17 Lipiec 2015, 14:54:50 »
Jak pisałem - wizualnie nie jest źle ale jak pomacasz to w miękkości i na dotyk i40 jest zdecydowanie lepszy. Dużo lepszy, w i40 choćby porównując z konkurencją w klasie D  jest  naprawdę dobrze. Nie mam pojęcia jak spasowanie Tucsona . Jechałem po równym nic nie trzeszczało  ;-)
Jest plastikowo i twardo ale wygląda to dobrze. IMO dużo lepiej niż w ix 35. Przynajmniej wg mnie.

Iktorn

  • Gość
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #21 dnia: 18 Lipiec 2015, 13:57:15 »
Alonzo_ ile 1.6 T-GDI żarło paliwa ?
Automat zwykły czy skrzynia dwusprzęgłowa ?
Ostatnio automat Kia/Hyundai akurat w Nowej Kii Sorento (2.0 CDRi 185KM) był bardzo chwalony, jako szybszy nawet od niektórych dwusprzęgłowych konkurencji.
No i kwestia cennika...tylko pamiętajmy, iż w PL firmy kupują 2/3 pojazdów. Czyli dla firm inne ceny + dla wielu cena jest wtórna.
Z innej beczki dlaczego Alonzo_ uważasz, że firma zmarnowała i40 ? Ceny ?

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #22 dnia: 18 Lipiec 2015, 20:47:49 »
Cytat: "Iktorn"
Alonzo_ ile 1.6 T-GDI żarło paliwa ?
Automat zwykły czy skrzynia dwusprzęgłowa ?
Z innej beczki dlaczego Alonzo_ uważasz, że firma zmarnowała i40 ? Ceny ?


Dla mnie zdecydowanie za dużo do tych efektów.
Wybaczcie.....ale nie będę pisał bo chłopaki czytają zapewne i po co mają na mnie krzywo patrzeć :-? . Nie dadzą potem niczym pojeździć  ;-)  :lol:
Każdy będzie mógł sobie sprawdzić pod swoją nogą.
Zresztą z drugiej strony deptane turbo pije, a tu jest jeszcze wysoka buda....
Ja obstawiam, że w naszych realiach ten silnik będzie małym % w zakupie, sądzę, że barierą będzie też cena. Ale zobaczymy czy zostanę mile jednak zaskoczony.
Ale to się okaże.
Automat 7-biegowy, dwusprzęgłowy. Mi się podoba jego praca. Płynnie, bez szarpnięć. Ale na sporcie zdecydowanie.
Bardzo jestem ciekaw zestawienie tego automatu z 2.0 CRDI...i ceny tego zestawu. Tu będą i osiągi, i akceptowalne spalanie, i piękne, praktyczne oraz wygodne auto. To będzie zdecydowanie coś fajnego. Ale to moje zdanie.
Jak wejdzie w salony to naprawdę polecam samemu zobaczyć i ocenić co ten pojazd dla każdego jest wart.

Iktorn co do i40 - słaba paleta silnikowa, podstawowy to brak 2.0 CRDI. A i choć tego 1,6 tbenzynowego. Wybór klient powinien mieć zwłaszcza, ze konkurencja ma w ofercie i takie i siakie.
A tu albo wolnossące 2 zabytki albo 1,7.  Jeśli klient nie da się namówić na przejażdżkę i to dłuższą aby elastyczność zobaczyć to każdy myśli, że to nie może jechać a do 100 ma ze 20-25 sek.
Do tego cena wyjściowa wysoka, praktycznie żadne upusty. Jedynie zakup na firmę na akcji np na koniec roku z rabatem 15-20 koła ma sens wg mnie.
Kolejny powód porażki to sztywne opcje i brak możliwości częściowo indywidualnego i bogatszego w gadżety skonfigurowania auta.
A w tym segmencie jednak klient chce mieć wybór.
Sam samochód IMO nie jest zły, choć jakiś idealny też nie.
Tak obiektywnie 1,7/136KM jest naprawdę przyjemny i chodzi podobnie jak 2,0 ropniaki o mocach 140-160km.
Robiłem testy i daje radę z takimi autami bo np moc 160 KM ale 200 kilo nadwagi i nie ma problemu aby z takim równo jechać z mniejszym silnikiem.
Także wg mnie to są powody porażki sprzedażowej i40.

PiotrAlbre

  • Gość
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #23 dnia: 20 Lipiec 2015, 21:57:19 »
1.6 GDI 7DCT 4WD 177 KM
149 900

2.0 CRDI 6MT 4WD 185 KM
154 900

2.0 CRDI 6AT 4WD 185 KM
159 900

Ceny wysokie, ale IX z pełnym wyposażeniem to cena niższa o 5000 zł a i wyposażenie gorsze.
Napęd 4x4 8000 zł
Automat 5500zl
Systemy parkowania i utrzymania pasa ruchu 6000zl
Okno panoramiczne 4500 zł
Skory wentylowane 5000 zl

Ju praktycznie 30 tys. A do tego 1.6 GDI a 2.0 crdi to 22000
Czy wersja okolo style 92000zl.
Za rok dwa lata bedzie tańszy;)

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #24 dnia: 20 Lipiec 2015, 22:53:43 »
Problemy Hyundaia Polska "Akurat aktualność strony hyundai.pl pozostawia wiele do życzenia i na to salony na to też narzekają. Jak wychodziło i30 po lifcie, to dostali excela z cenami i podstawiali pod klienta :shock: . Znam więcej przykładów z ostatniego roku o nie poważnym podejściu HMP. Firma jest moim zdaniem źle zarządzana." Przytoczylem tekst z forum.Tempomatu nie bedzie do Hyundai ix20 Comfort nawet za doplatą.
Upustów też nie bedzie do pazdziernika przynjamniej na nowego ix20 taka informacje otrzymalem od kilku już dilerow.
Bylem dzisiaj w KIA zobaczyć nowa Vengę 1,6 XL automat 6biegowy z navi .
Auto naprawdę fajnie wyposażone tak samo jak ix20 premium lecz tansze o 20 tys.zl .Dostalem ofertę u dilera na takie kia za 67800zł niech sapada na drzewo Hyundai Motor Poland z ix20.
Taka miała być wielka gala otwarcia Tucsona i okazała sie klapą.
Otrzymalem informacje że nie ktorzy dierzy zaczeli sprowadzac pod klienta z Czech i Słowacji Tucsony i Genesisy bo są dużo tansze niż w Polsce. Sam dostalem propozycje na sprowadzenie nowego ix20

Offline lukasz.zst

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 460
[ix35 EL] Nowy cennik Hyundai Tucson. Nie turde Polonia
« Odpowiedź #25 dnia: 02 Wrzesień 2015, 19:43:02 »
Nowy cennik Hyundai Tucson http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/cenniki/Cennik_Tucson_2015.pdf

[ Dodano: 2015-09-02, 22:08 ]
Hyundai upadł na łeb z takimi cenami. To samo co z modelem ix20 comfort automat 80 tys.zł

Iktorn

  • Gość
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #26 dnia: 03 Wrzesień 2015, 16:36:07 »
Przegięli z tymi cenami (zwłaszcza T-GDI).
Wersja limitowana była tańsza o 9 tyś. od tego cennika  :cry:
Jakoś jeszcze się broni wersja z podstawowym silnikiem i tyle. Reszta to masakra. Poza tym w oparciu o dane techniczne widać, że auto jest cięższe o ix35 i podstawa (zarówno benzyna i diesel) radzi sobie gorzej - niższa prędkość max. i przyśpieszenie.
Wyposażenie ix35 premium = tucson style z delikatnymi różnicami

[ Dodano: 2015-09-03, 17:00 ]
Tak dla porównania cenniki czeskie i słowackie:
Czechy
Słowacja
Proszę tylko zwrócić uwagę na różnice w specyfikacji pomiędzy krajami

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #27 dnia: 04 Wrzesień 2015, 14:25:31 »
Pobieżnie zerknąłem sobie po cennikach podobnych modeli innych marek i wiecie co, mi to się wydaje że te ceny są zwyczajnie rynkowe, zbliżone do konkurencji.
Okazji już raczej nie będzie.
Słusznie czy nie H/K już nie są tanim substytutem innych bardziej uznanych marek. Chcą być tacy jak inni a nawet wydaje im się i wmawiają nam, że są lepsi.
Tak pobieżnie rzuciłem oko w cenniki tiguana, CX-5, kugi, QQ, Kadjara. Nie analizując dokładnie różnic wyposażeniowych porównując tylko ceny dla średnich poziomów wyposażenia/wersji  dla odpowiednio silników BP i ON, oraz FWD i AWD wydaje mi się, ze te ceny są po prostu podobne do innych (ford, mazda, VW). Taniej może wyjdzie np QQ czy Kadjar ale znowu tam nie ma silników większych.
Czyli nic nie powinno nas dziwić wydaje mi się, bo już od kilku lat Hyundai z determinacją chce równać do reszty. Zabijając sprzedaż niektórych modeli. Ale taka polityka.
Jak ktoś wyżej napisał słusznie i pod tym się podpisuje - winna zła polityka i zarządzanie w PL. Bo to że komuś coś się zdaje i się chce nie znaczy , że rynek tak odbierze zachcianki i klient to kupi.
A co do SUV - ów. Moda kosztuje. I każdy koncern próbuje na tym ugrać ile się da bo nie wszystkie segmenty dają oczekiwany zysk. Czy się Hyundai'owi uda?
Zobaczymy jak wyceniony będzie poprawiony sportage (czy już to wiadomo?)
Ale może mylę się w mojej pobieżnej ocenie.
Poprawcie.

Iktorn

  • Gość
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #28 dnia: 05 Wrzesień 2015, 17:56:39 »
Test porównawczy z Auto Świat
Chciałbym w tej gazecie zobaczyć porównanie z VW/Skodą  :mrgreen:
Tak czy inaczej do obiektywizmu (co do zasady) mam wiele zastrzeżeń

santa claus

  • Gość
Nowy Tucson TL
« Odpowiedź #29 dnia: 05 Wrzesień 2015, 21:13:24 »
Dzisiaj widziałem reklamę Tucsona w tv. Żona do mnie... o jaki ładny, kup mi taki...kobito przecież Ty prawo jazdy nawet nie masz a ten Tucson to 1,5 paki kosztuje...ile???? No 150 tysi  ( wersja 2 litery).   :mrgreen: Tak między nami obiecałem jej SantaFe  ;-)