Alonzo_ ile 1.6 T-GDI żarło paliwa ?
Automat zwykły czy skrzynia dwusprzęgłowa ?
Z innej beczki dlaczego Alonzo_ uważasz, że firma zmarnowała i40 ? Ceny ?
Dla mnie zdecydowanie za dużo do tych efektów.
Wybaczcie.....ale nie będę pisał bo chłopaki czytają zapewne i po co mają na mnie krzywo patrzeć :-? . Nie dadzą potem niczym pojeździć ;-) :lol:
Każdy będzie mógł sobie sprawdzić pod swoją nogą.
Zresztą z drugiej strony deptane turbo pije, a tu jest jeszcze wysoka buda....
Ja obstawiam, że w naszych realiach ten silnik będzie małym % w zakupie, sądzę, że barierą będzie też cena. Ale zobaczymy czy zostanę mile jednak zaskoczony.
Ale to się okaże.
Automat 7-biegowy, dwusprzęgłowy. Mi się podoba jego praca. Płynnie, bez szarpnięć. Ale na sporcie zdecydowanie.
Bardzo jestem ciekaw zestawienie tego automatu z 2.0 CRDI...i ceny tego zestawu. Tu będą i osiągi, i akceptowalne spalanie, i piękne, praktyczne oraz wygodne auto. To będzie zdecydowanie coś fajnego. Ale to moje zdanie.
Jak wejdzie w salony to naprawdę polecam samemu zobaczyć i ocenić co ten pojazd dla każdego jest wart.
Iktorn co do i40 - słaba paleta silnikowa, podstawowy to brak 2.0 CRDI. A i choć tego 1,6 tbenzynowego. Wybór klient powinien mieć zwłaszcza, ze konkurencja ma w ofercie i takie i siakie.
A tu albo wolnossące 2 zabytki albo 1,7. Jeśli klient nie da się namówić na przejażdżkę i to dłuższą aby elastyczność zobaczyć to każdy myśli, że to nie może jechać a do 100 ma ze 20-25 sek.
Do tego cena wyjściowa wysoka, praktycznie żadne upusty. Jedynie zakup na firmę na akcji np na koniec roku z rabatem 15-20 koła ma sens wg mnie.
Kolejny powód porażki to sztywne opcje i brak możliwości częściowo indywidualnego i bogatszego w gadżety skonfigurowania auta.
A w tym segmencie jednak klient chce mieć wybór.
Sam samochód IMO nie jest zły, choć jakiś idealny też nie.
Tak obiektywnie 1,7/136KM jest naprawdę przyjemny i chodzi podobnie jak 2,0 ropniaki o mocach 140-160km.
Robiłem testy i daje radę z takimi autami bo np moc 160 KM ale 200 kilo nadwagi i nie ma problemu aby z takim równo jechać z mniejszym silnikiem.
Także wg mnie to są powody porażki sprzedażowej i40.