Jak widać na rysunku uszczelka (21451-33A02) jest w postaci silikonu.

Oryginał wygląda tak czyli jest to Loctite 5910 można go kupić np w IC w Krakowie ( trzy sklepy).
http://www.loctite.pl/kompletna-li 


Mnie czeka nie długo wymiana miski olejowej i w drodze eksperymentu zamówiłem sobie Right Stuff 60-080 uszczelniacz elastomerowy.
http://www.amtra.pl/Katalog_prZaletą tego specyfiku jest czas utwardzania czyli 1 minuta.Po tym czasie można wsiadać i jechać w odróżnieniu od silikonu gdzie ten czas wydłuża się do kilkunastu godzin.

Jakbyś nie wybrał nic z wyżej wymienionych to zastosuj silikon do tem 250°C odporny na olej, bez octowy i z dopiskiem do miski olejowej.jak wymienić uszczelkę znajdziesz tutaj
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1509 ukłony dla
Złośnik w Accencie jest podobnie niestety trzeba ściągać rurę z łącznikiem elastycznym, (warto obejżeć czy nie jest uszkodzony błąd P0133) która do kolektora jest przymocowana dwiema zapieczonymi na amen nakrętkami M10x1,25.Najlepiej wymienić na miedziane na pewno za jakiś czas dadzą się odkręcić.

Przy okazji można sprawdzić stan miski olejowej bo może być już mocno skorodowana (od temperatury wydechu) koszt nowej ok.150 pln lub "restaurować" starą.
Jeśli zdecydujesz się zmienić też olej to po zdjęciu miski wyczyść smok, który zassysa olej do pompy,a przed tym zastosuj płukankę do silnika np.
http://motobajery.pl/dodatek-do-oleju-silna pewno ulży to trochę silnikowi.
