Autor Wątek: Kontrolka Check Engine zapala się i sama gaśnie - Accent '03  (Przeczytany 3302 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mikas2000

  • Gość
Kontrolka Check Engine zapala się i sama gaśnie Accent - 2003
dzieje się tylko przy zapalaniu pali sie jeszcze półtorej może dwie sekundy od momentu zapalenia silnika potem gaśnie.
Dzieło się tak od początku posiadania auta
Ostatni samochód źle zapalał. Zrobiłem diagnostyke komputerową .
Okazało się że na komputerze zapisało się ze sto albo kilkaset błędów.
Wszystkie jednego rodzaju. Zbyt niskie napięcie zasilania czujników.
Napięcie zasilania na alternatorze prawidłowe 14,1 V.
Musze sprawdzić jakie napięcie dochodzi rzeczywiście do czujników.
Problem jest jednak nie znam prawidłowych wielkości napięcia zasilania.
Prosze o podpowiedź
Pytanie czy spotkał się już ktoś z czymś takim
Czy to uszkodzenie komputera?
Po skasowaniu błędów samochód zapala prawidłowo to mnie cieszy
Natomist zastanawiam się jak długo będzie to trwało

kml

  • Gość
Kontrolka Check Engine zapala się i sama gaśnie - Accent '03
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Listopad 2009, 16:56:17 »
Cytat: "mikas2000"
Zbyt niskie napięcie zasilania czujników.


Wszystkich czujników?

mikas2000

  • Gość
Kontrolka Check Engine zapala się i sama gaśnie - Accent '03
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Listopad 2009, 17:22:49 »
przepływu powietrza
temperatury
obydwie sondy
te na pewno
+ imobilaizer

kml

  • Gość
Kontrolka Check Engine zapala się i sama gaśnie - Accent '03
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Listopad 2009, 17:28:30 »
mikas2000, akumulator jest ok? Kiedyś e-gen miał pytanie odnośnie któregoś tam czujnika i okazało się, że jedyny sposób to zmierzenie oporności w innym samochodzie...

Na ham service nie ma nic w temacie?

wtom

  • Gość
Kontrolka Check Engine zapala się i sama gaśnie - Accent '03
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Listopad 2009, 17:55:27 »
odepnij, przesmaruj kontaktem złącze komputera

ociec

  • Gość
Kontrolka Check Engine zapala się i sama gaśnie - Accent '03
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Listopad 2009, 00:30:40 »
mikas2000, weź sobie podłącz na stałe woltomierz np. zamiast zapalniczki - będzie pokazywał na bieżąco napięcie ładowania i obserwuj go podczas jazdy. Ja dwa razy dawałem alternator do sprawdzania, za każdym razem mówili że jest ok tylko że auto mi gasło podczas jazdy i nie odpalało - rozładowany akumulator. Po podłączeniu woltomierza okazało się że podczas jazdy okresowo ładowanie spadało do 10V - wymieniłem regulator napięcia i jak ręką odjął :)