Forum > Matrix / ix20

[ix20] Jakie opony do ix20

(1/4) > >>

Geronimo:
Witam serdecznie Kolegów i Koleżanki - teraz już prawie jako pełnoprawny członek klubu - wczoraj wpłaciłem zaliczkę na ix20.

Mam pytanie jakie zimowe kapcie macie u siebie i jak się spisują (ruszanie i hamowanie, trzymanie w zakrętach, przyczepność na śniegu, błocie, mokrym i suchym asfalcie, ppoziom hałasu)?

W czasie poszukiwania najlepszej oferty jeden z dealerów proponował mi opony w cenie, ale jak sie potem okazało jakieś tajwańskie byleco. Mój dealer proponuje mi Nokiana WR G2, ale nie mam żadnego doświadczenia z asymetrycznymi zimówkami. Sąsiedni serwis opon proponuje Michelin Alpin4, a oponeo GoodYear Ultra Grip 8, ale nie wiem czy przypadkiem nie chcą się pozbyć z magazynu lub maja prowizje od producenta (moze tak być ale nie musi)

Dlatego zwracam się do Was z prośba o pomoc w wyborze i obiektywne oceny waszyc zimówek na ix20.

Z góry dziękuję z odp. Geronimo

larry:
Ja mam GoodYear Ultra Grip 8 i jestem z nich zadowolony ( w testach zimówek dobrze wypadały ), co prawda w tym roku zima marna.

Wcześniej w innym aucie też miałem  GoodYear Ultra Grip ale 6 i spisywały się super, a 8 niby lepsze ;)

Pozdrawiam

ph71:

--- Cytat: "Geronimo" ---
Dlatego zwracam się do Was z prośba o pomoc w wyborze i obiektywne oceny waszyc zimówek na ix20.

Z góry dziękuję z odp. Geronimo
--- Koniec cytatu ---

A muszą być koniecznie zimówki?

Geronimo:
Nawet jeżeli tegoroczna zima jest jaka jest zimówki założyć muszę, zwąłszcza, że cza mnie 6 godzinna podróż od dealera do domui wolałbym nie spędzić nocy w zaspie, rowie, na drzewie lub w innych jeszcze gorszych "okolicznościach przyrody" np po zderzeniu z innym uczestnikiem ruchu ;)

tommii: