NIe otrzymasz odpowiedzi od Hyundaia w POLSCE NIGDY
niestety wygląda na to, że masz rację. Brak jakiejkolwiek reakcji przedstawicielstwa Hyundai w Polsce. Rozumiem, że Hyundai jako marka dopiero się rozwija i chciałby zbudować zaufanie klientów. Niestety, narastająca z każdym rokiem niekompetencja i porażająca wręcz ignorancja niektórych aso, w połączeniu z całkowitym brakiem zainteresowania ze strony Hyundai Motor Polska sp. z o.o. świadczy jedynie o tym, że równie dobrze można było kupić samochód od byle handlarza na jakiejś giełdzie czy odpuście.
Oczywistym jest, że w dzisiejszych czasach wszystkie marki dążą do ograniczania kosztów produkcji, jednakże porównując podejście przedstawicieli marki Hyundai na naszym rynku do podejścia przedstawicieli np. Hondy, to dwie skrajnie różne rzeczy.
W Hondzie klient ma wrażenie, że firma się nim naprawdę interesuje oraz że ktoś naprawdę chce mu pomóc.
W Hyundaiu brak jakiejkolwiek reakcji - co w konsekwencji upewnia aso, że lekceważące traktowanie klienta jest tam w pełni akceptowalne.
Ba, może nawet mają w tym zakresie jakiś ranking z nagrodami
Niestety, dopóki HMP i pracujący tam ludzie będą nadal traktowali polskich klientów w ten sposób, najlepszym wyjściem będzie po prostu unikanie zakupu jakichkolwiek aut z grupy Hyundai.