Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Zacierające się panewki 2,7 V6

<< < (4/5) > >>

Taxidriver:
Jak dla mnie najpierw zadaj sobie pytanie czy ten twój był ok, czyli przebieg, stan czy brał olej czy nie poszukaj warsztatu gdzie robią silniki i zadaj pytanie o cenę, z doświadczenia wiem, że lepsze zło które znamy. Na alle ...drogo najczęściej mamy do czynienia  albo z nówka nieśmigana lub stan nieznany. Jedyna dobra opcja jak jest jeszcze wsadzony do samochodu i możesz go diagnozować i pojeździć, ale takie to rzadkość. Jak widzę na alle oba są w mojej okolicy od tego z Włodawy brałem jakieś graty dobrze się handlowało tego drugiego nie znam nie brałem nigdy nic u niego.Cena 2600 nie tragedia jak z osprzętem.

kosmos2011:
Silnik G6BA był montowany również w Coupe, Trajet, Sonata EU4.

Taxidriver:
Widzę że ten w Niedrzwicy jest koło mojej działki ale nie kojarzę gościa wcale. Za to wiem gdzie to jest.

javelin:
Po świętach ma podjechać go obejrzeć zaufany mechanik, ale czy jest szansa żebyś go niezależnie obejrzał również? Jechać z Krakowa specjalnie to trochę się nie kalkuluje.

Rozumiem że ten z Sonaty podejdzie bez problemu? Gdzieś mi się obiło o uszy że były jakieś różnice między tymi w sanciakach i mniejszych modelach.

kosmos2011:
21101-37C00 Coupe, Trajet, Sonata

21101-37E00 Santa Fe

Według numerów były jakieś różnice lecz blok, głowice są takie same czyli po przełożeniu osprzętu musi wszystko pasować.

Czy przed wymianą będziesz otwierał "nowy silnik"?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej