Autor Wątek: Filtr stożkowy  (Przeczytany 2287 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tosianie

  • Gość
Filtr stożkowy
« dnia: 30 Październik 2009, 15:20:57 »
WITAM POSIADAM ACCENTA 1.5 2002 NIEDAWNO ZAMONTOWALEM STOZKA W AUCIE I SIE ZACZELO :shock: NAJPIERW KONTROLKA SILNIKA SIE POJAWILA POTEM ABS A NA KONIEC NIE MOGLEM ODPALIC BO SWIECE PADLY FAKT DZWIEK BYL SUPER ALE ILE KLOPOTOW CZY KTOS SIE POTKAL Z PODOBNA SYTUACJA test2 test3 test5 test6 ZAMONTOWALEM NORMALNY FILTER WYJOLEM AKUMULATOR I SMIGA I LAMPKI ZNIKNELY <piwo> CZY KTOS MOZE WIE SA SPORTOWE FILTRY MONTOWANE W ORGINALNA OBUDOWE CZY ONE ZMIENIAJA DZWIEK SILNIKA JAK STORZEK ?? POZDRAWIAM

[ Komentarz dodany przez: Witek: 2009-11-01, 21:53 ]
Na przyszłość proszę bez Caps Lock'a

rufuz

  • Gość
Filtr stożkowy
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Październik 2009, 17:55:36 »
zalezy jak go zamontowales. Poza tym montaz tylko samego stozka to strata kasy. Czesto ludzie montuja stozki zbyt blisko nagrzewajacych sie czesci silnika i wtedy nie ma siły stozek zasysa ciepłe ba nawet powiem że gorace powietrze a to dla silnika nie jest raczej zbyt korzystne. Albo moze ktos montuje kiepski stozek za 20 zł :-D Sam stozek jako stozek nie ma magicznych właściości i kazdy kto ma pojecie powie Ci ze nawet wadliwie zamontowany moze zaszkodzic, pogorszyc parametry auta. Czasem niektorzy wadliwie przerabiają kanał dolotowy. Bajer z filtrami polega na tym ze silnik w czasie pracy ma zasysac wiecej zimnego powietrza. Lepiej jest zalozyc "mokra wkładkę" K&N do seryjnej puszki, choc to tez nie jest zadna rewelacja. Pomijam w tym momencie fakt czy dla danego silnika większa ilość powietrza jest akurat korzystna, bo tez nie zawsze tak chyba bedzie.
Proponuje jak masz okazje t udaj sie raz na jakis rally cross lub jakies inne wyscigi i podejrzyj jak to robia fachowcy. Jak modyfikuja doloty i co robia aby w czasie jazdy silnik ssał duzo zimnego powietrza. Poczytaj w necie co mozna zrobic.

 :-D :-D :-D