Nie pamiętam który dokładnie bezpiecznik, ale jest w manualach dostępnych tu:
http://www.newtonnet.co.uk/coupe/GK-HMA-WorkshopManual/frameindex.htm i schematach w dziale download dostępnych. O ile kojarzę w skrzynce pod maską i masz tam też bezpieczniki od ECU i pamiętam, że MAIN RELAY czyli przekaźnik który powinien załączać grzanie tam jest - sprawdź.
Prawidłowo sondy powinny pracować przy każdych obrotach i falować od 0,1V do 0,9V ALE jeśli kuleje grzałka to tak jak pisałem, może falować np. bardzo wolno, w niepełnym zakresie albo przy wyższych obrotach. To dotyczy oczywiście sond sterujących. Sondy za katalizatorami powinny niemal stać na 0,7V mniej więcej i najwyżej delikatnie zmieniać się napięcie chyba, że dany katalizator umiera/nie żyje.
Skup się na tej S1B1 - powinna falować. Jak nie to albo zdechła, albo tylko nie dogrzewa się.