Aha, a kolego uszczelki kolektorów również ?
Dzwoniłem do warsztatu w Katowicach na Siennej do p. Darka Miśka - koszt robocizny z moimi częściami to 440zł.
Rozumiem że tu już jest wszystku ze zrzuceniem głowicy, planowaniem, montażem, montażem nowego rozrządu, wymianą płynów i oleju i uszczelki itd ?
Jeszcze wstrzymam się ze 100% diagnozą to maź sprawdziłem tylko pod korkiem a okres jest akurat taki że maź pod korkiem pojawiać się może, trudno ocenić w dośc chłodne dni czy bardziej kopci czy tylko parują spaliny, strasznego typowego kopcenia nie widzę, zmiany koloru spalin na brunatny też nie widzę, na bagnecie jeszcze oleju nie sprawdzałem dzisiaj oprocz korka, ale poziom oleju sprawdzałem kilka dni temu i nie widziałem mazi - tylko "czysty" ładny olej. W zbiorniczku wyrównawczym kropli oleju nie widzę, ale sprawdzę jeszcze czy ciśnienie i spaliny się dostają do niego.
Dodam że silnik nigdy przegrzany nie był, ciągle kontroluję stan i poziom płynów.
Rozumiem że autko ma prawo zrobić kuku przy tym przebiegu (150tyś.) ale wymiana uszczelki to zpory wydatek zwlaszcza na okres akurat największych wydatków w roku (święta). Mimo wszystko, nie ma co biadolić, a panikuję bo o autko dbam odkąd mam i wszelkie zle niespodziewanki traktuję aż nadto poważnie.
Sprawdzę - dam znać - póki co wielkie dzięki i proszę o kolejne info na zapas gdyby jednak....