Więc może zdradzę wam jak to widzą służby mundurowe w mojej okolicy i jakie dostają wytyczne.
Jeżeli chodzi o przezroczyste białe klosze, nikt nie robi wielkiego problemu. Grunt żeby kolor się zgadzał. No chyba że się podpadnie, to mogą czepiać się homologacji.
Ale jeżeli chodzi o barwione szkła lamp, czy wszelkiego rodzaju ledy, nie ma co kombinować , tylko od razu wymieniać lampy. Po prostu zawsze będzie widać, że z lampą było coś kombinowane, a to wzbudza niepotrzebne zainteresowanie. Efekt może być taki, że się narobisz i wykosztujesz, a przy pierwszej kontroli zabiorą zabiorą ci dowód rejestracyjny, albo przy pierwszym przeglądzie będziesz miał problemy.
Do tego skoro masz (jak mniemam) wersje amerykańską, radze przy okazji sprawdzić jakie masz reflektory z przodu, bo niestety lampy przednie z USA również nie mieszczą się w Polskich normach. Wynika to z tego, że w USA masz lampy symetryczne, a w PL dopuszczone do ruchu są asymetryczne. Na szczęście gołym okiem bez sprawdzania homologacji nikt tego nie stwierdzi, ale jeżeli będziesz miał zakombinowane kierunkowskazy, na pewno sprawdzą ci przednie reflektory w ramach promocji.