Forum > Getz
[Getz] Belka zawieszenia przedniego
Andy:
10 lat i 150k+ km przebiegu wystarczyło, żeby przednia belka zawieszenia przerdzewiała na wylot tak, że daje się w nią wbić śrubokręt i robią się dziury na wylot. Stwarza to duże zagrożenie w czasie jazdy i kwalifikuje się do bezwzględnej wymiany.Reszta podwozia została przez producenta zabezpieczona znacznie lepiej, ale w przypadku tej belki kompletnie dali d***. Całościowy koszt w ASO (część + robocizna) to około 2k PLN, więc prawie 1/4 wartości auta :/ Zerknijcie na kanale pod spód swoich Gacków, żebyście nie obudzili się któregoś dnia jak ja z ręką w nocniku.... Jestem tym faktem bardzo mocno i niemile zaskoczony, zwłaszcza, że jeszcze rok temu nic nie wskazywało, że ten element jest w tak tragicznym stanie.
kosmos2011:
Belka, sanki, wahacze w SF ten sam kłopot marki Hyundai z korozją z początku XX wieku.
http://hyundai.epcdata.ru/getz/23594/exterior/crossmember_front_suspension-6062411/poperechnaya_balka_v_sbore_peredn-62401/
http://getz-club.ru/forum/lofiversion/index.php/t76414.html
https://www.drive.net/l/7438093/
Cezary51:
A mnie parę dni temu w Elantrze pękł wahacz lewy. Kółeczko stanęło w poprzek. Na szczęście prędkość była niewielka. Korozja załatwiła go od środka, z zewnątrz nie było nic widać. Wymienione oba.Mechanik kazał mi dać na mszę, że tylko tak się to skończyło.
drq:
Witam, dzisiaj podczas wizyty w serwisie (wymiana łącznika elastycznego wydechu) serwisant stwierdził iż element o którym mowa w tytułowym poscie jest w tragicznym stanie (moje auto ma niecałe 10 lat i prawie 100tyś km przebiegu) wiec to chyba typowa wada... stąd moje pytanie jak kolega poradził sobie z tym problemem, z góry dziękuje za odpowiedź. pozdrawiam
Złośnik:
Kupujesz i wymieniasz.
Kwestia tylko czy używaną i piaskujesz, malujesz antykorozyjnie itd czy nową
Nawigacja
[#] Następna strona