Forum > Atos / Atos Prime

Sanki (kołyska) w Atosie

<< < (2/2)

artur2:
Witam,
niedawno wymieniałem sanki w moim atosie, koszt nowych powalał, srednia cena to 2tyś, udało mi się znaleźć nowe za 700zł w Warszawie, coś trzeba było tylko przerobić z mocowaniem skrzyni ale ponoć dla mechannika to nie bedzie problem no i żeczywiście nie było.
Cena wymiany w sewisach w Warszawie do których dzwoniłem to kilkaset złotych (oprócz sewisu Sitnik gdzie usłyszałem kwotę 1500) ja wymieniłem to w warsztacie nie w Warszawie który polecił mi znajomy za 250zł w jeden dzień, zrobiłem jeszcze zbieżność choć mechannik twierdził że nie trzeba.
pzdr,

dekoder:
Ja podobnie jak mój przedmówca kupiłem nowe sanki na allegro i prawdopodobnie z tej samej firmy. Skusiłem się na sanki bez dodatkowej przeróbki ponieważ usłyszałem od mechaników, że lepiej nie przenosić nośnej części o kilka centymetrów ponieważ na nowo trzeba ją przyspawać. Oryginalny spaw to oryginalny. Bałbym się zostawić sanki do przeróbki u spawacza samouka :-/ . Cena za nowe sanki wyniosła mnie 1000zł w serwisie chcieli 1400zł. Wymiana starych sanek na nowe 200zł w serwisie 500zł. Moim zdaniem zbieżność jest obowiązkowa przy takich rzeczach. Zaskoczenie na drugim przeglądzie mojego atosa kiedy się dowiedziałem o sankach bezcenne haha :-P . Na początku próbowałem kupić używane sanki . Jak wreszcie je znalazłem to nieuczciwy sprzedawca sprzedał je komuś innemu :evil: . Cała zabawa wyniosła mnie 1000zł za nowe sanki plus 200zł za wymianę i 50zł za przesyłkę razem 1250zł. Wszystkim użytkownikom atosów mających auta o roczniku powyżej 10lat życzę powodzenia bo chwila wymiany może nadejść każdego dnia.

Waldi:
pytanie laika. Co to są sanki, jak objawia się ich zużycie. Tutaj mowa o atosach czy atosach primach.

dekoder:
Jest to belka zawieszenia przedniego. Między innymi podtrzymuje silnik i jeszcze kilka ważnych rzeczy Niestety sanki do atosów zostały wykonane z bardzo złej blachy :-? i jej zużycie jest bardzo częstym efektem posiadania tego autka (stąd takie ceny belek zawieszeniowych właśnie do atosów). Jak mi wiadomo to wszystkie modele mają z tym problem. Jeżeli twoje autko posiada rocznik zbliżony do 10 latka to dobrze jest podjechać na kanał i wpatrzeć się w sanki czy nie ma żadnych peknięć lub większej rdzy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej