Forum > Lantra

[Lantra J2] Ocena pracy silnika

<< < (3/3)

Złośnik:
Ja bym się nie przejmował. Mi chodził silnik według wielu jak sieczkarnia a to tylko łańcuszek rozrządu. Zdjąłem górny ślizg i jest lepiej ale to po prostu wina tego rozwiązania jeszcze w aucie z początku produkcji, mimo że był wymieniany.
To tak właśnie głupio pracuje, a skoro miałeś wymieniany to się nie przejmuj. Przystaw ucho w miejscu gdzie jest łańcuch i przegazuj - zobaczysz czy stamtąd dochodzi dźwięk. Co do dźwięku kolektora się nie przejmuj bo jak zdejmiesz wężyk z kolektora to zobaczysz jak wygląda nieszczelność na dolocie. Albo próbuj zlokalizować ale jeśli nie masz problemów z falowaniem obrotów, silnik ma moc a widocznych symptomów usterki nie ma to nie szukaj dziury w całym. Sprawdź tylko szczelność w miejscu połączenia przepustnicy z kolektorem bo tam miałeś zwężkę a powinna tam być uszczelka gumowa, i to w sumie tyle.

OuTchOrN:
Jest uszczeleczka, a problem pojawił się przed zdjęciem. Dobra zdemontuje to trochę, bo i tak przepustnicę chcę wyczyścić:)
Problem rozwiązany. Winne było łożysko roki napinającej pasek klimatyzacji.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej