Raczej jedź do autoryzowanego zakładu z listy STAG-a i zdaj się na ich doświadczenie. Możesz obdzwonić kilka takich zakładów i porównać informacje. Na pewno zostanie Tobie zaproponowane rozwiązanie właściwe dla silnika i auta. Osobiście nie decydowałbym bez konsultacji z zakładem montującym o elementach instalacji, aby później w razie ew. problemów nie zrzucali winy na Twoje wybory...
Dobre, szybkie wtryskiwacze to podstawa, aby auto poprawnie jeździło w każdych warunkach, także pod dużym i długotrwałym obciążeniem. Tu nie warto oszczędzać...
Jeśli lubisz czystość, komfort użytkowania oraz chciałbyś ukryć fakt posiadania instalacji (bo np. niektórym zarządcom podziemnych parkingów mylą się auta na gaz z cysternami), to zamontuj wlew pod klapką. Obsługa sprowadzi się co najwyżej do każdorazowego przykręcenia na czas tankowania stosownej przedłużki. Poza tym nie masz zimą i po deszczach problemu z wiecznie brudnym otoczeniem zaworu tankowania.