A to przepraszam bardzo że koledze po 40tys. zaczęły Magici przepuszczać, jakby nie założył wężyków to już od początku by puszczały.
ja wyznają zasadę - zrobić raz a porządnie a nie za przeproszeniem - piep....yć się z tym co chwilę. Regulacja tu, tutaj coś jeszcze, tutaj coś, ja używam auta w pełnym zakresie obrotów, wożę kobietę, muszę mieć pewność że nigdy mnie nie zawiedzie
(kobieta? ), dlatego stosuję elementy nie z najniższej półki. Z drugiej strony nie jestem bogaczem więc nie stać mnie co chwilę na naprawy, więc wolę dołożyć i jeździć na markowych częściach. Wiele razy doświadczyłem tego, że chytry (oszczędny) dwa razy traci.
Instalując gaz w aucie nie chodzi o to aby przejść na tryb emerycki i godzić się na jakieś ograniczenia, to ma działać jak na Pb. Mam gaz to ma nie wyprzedzać ? Martwić się o jakieś regulacje ? Oszczędność wynika z tego, że paliwo jest tańsze a nie z tego, że jak mam gaz to mam jeździć na nim delikatnie bo się zepsuje coś.
Moc ma być identyczna jak na Pb, przyspieszenie, auto nadal ma być do użytku na co dzień a nie ciągłej regulacji. Życie weryfikuje szybko wybory, Tobie nie padła ta listwa szybko - spoko, ale w życiu nie przekonasz mnie że jest niezawodna tak jak produkty z wyższej półki i tak samo szybka i precyzyjna. Ja doświadczałem bolączki valteków przy silniku 1.6 a Ty mi mówisz, że ogarnia silnik 2.0.
Dlaczego wtryski obecnie precyzyjnie dobiera się do mocy silnika, jest przynajmniej kilka przedziałów mocy a Ty jednymi valtekami ogarniasz całą skalę. Jest takie porzekadło: ...jak jest coś do wszystkiego to jest do...
Jeździj na czym chcesz. Ja orientuję się, że nie ma rzeczy uniwersalnych, a marka ma znaczenie.
komentarzyk. tekla