Forum > Pozostałe

Wymiana kierownicy na sportową

(1/2) > >>

rufuz:
Witam

To kolejny z moich postów. Sporo zmieniam teraz przy aucie wiec wole sie popytac. Sami rozumiecie jak to jest. Tym razem dotyczacy montazu kierownicy sportowej a konkretnie kierownicy Sabelt.
Rozumiem ze musze mic sama kierownice i jakas przejsciowke aby ta kierownice zamontowac do orginalnej kolumny. Jak dobrac ta przjsciowke ? Czy to sa przejsciowki uniwersalne majace okreslony rozstaw dziur czy dedykowane pod konkretne auta ? Jesli tak to jaki rozstaw dziur moze miec lantra J2 ?
Jak to bedzie potem z systemem poduszek ? Kiedy nie bedzie poduszki kierowcy to jak sprawa bedzie wygladala z poduszka pasazera ?
Czy wystarczy wyjac bezpiecznik od poduszek aby przy demontazu nie wywalila poducha czy odłaczyc akumulator ?
Chce taz zamontowac 4 punktowe pasy tez sabelt - kierowca i pasazer.

Pozdrawiam

dyzio007:
potrzebujesz nabe z odpowiednim wieloklinem i rostawew śrub do przykrecenia kierownicy http://moto.allegro.pl/listing/search.php?string=naba&category=620&country=1 popatrz i poszukaj

rufuz:
a to musi być naba z jakimś konkretnym rozstawem dziur i określonym wieloklinem czy raczej jak kupie kierownice juz z naba w komplecie to bedzie pasować do lantry ?

Erebus:
Nie nie jest uniwersalna. To taka analogia jak pytanie czy kierownica od Audi wejdzie do Hyundaia. Każda naba jest pod konkretny samochód i takiej musisz szukać.

rufuz:
ok dzieki za info. Jesli chodzi o nabe to juz wiem. bede szukal do hyundaia.
A co z tymi poduszkami ? Jak wyjmę bezpiecznik od poduszek to będzie sie kontrolka ABS paliła. Rozumiem ze jak zamontuje sportowa kiere to poduszka pasażera tez stanie sie bezużyteczna ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej