Forum > Atos / Atos Prime
[Atos] świergot silnika
potom:
po głębszej diagnozie na moje szczęście okazało się , że to dochodzi z alternatora więc muszę się do niego dostać regulacja paska nic nie daje a jest już na końcu jak się dostać do dolnej śruby , czy ktoś ma rysunek ? będę wdzięczny
Złośnik:
Do dolnej śruby zwykle dostaje się od dołu, z kanału, podnośnika lub gdy auto na lewarku.
Świergot to w takim razie wina koła pasowego, łożysk, albo szczotek.
Rozbierając alternator warto zrobić wszystko, wymienić pasek, łożyska, regulator ze szczotkami i prostownik. Jeśli się da dostać to i koło pasowe.
potom:
wszystko rozumiem tylko czy opłaca się taka regeneracja czy zakup nowego na all koszt 300 zł czy ktoś regenerował i ile zapłacił
kadafi:
Pewnie taka kompletna regeneracja wyjdzie podobnie.
Dla przykładu łożyska do altka z accenta firmy FAG kosztowały mnie około30 zeta.
Nie wymienia się dobrych elementów jak działąjacy mostek czy regulator ze szczotkami w dobrym stanie - chyba że ktoś ma kaprys lub dużo kasy.
Złośnik:
Jakiego nowego ? Nie bierz żadnego alternatora lewych firm. "AS" itd.
Wiem z autopsji. Kupiłem do lantry. Zapłaciłem 360zł. Założyłem i...... chodził 5 minut.
Potem wszystko padło jak na starym. Wkurzyłem się i wymontowałem i rozebrałem. WYTOPIŁO SIĘ UZWOJENIE !!!
Po prostu, ot tak. A gwarancja - hmmmm Jeżeli zamontujesz go sam to już i tak jej nie masz, musiałby Ci założyć warsztat który by Ci przybił pieczątkę na papierze.
Przestrzegam przed takimi wynalazkami, chińskie podróbki. Pieniądze wyrzucone w błoto - całe prawie cztery stówy do kosza. Obudowa tak niskiej jakości, że strach to wsadzać do auta.
Jeżeli nowy alternator to tylko Valeo, Bosch, Lauber lub oryginalny Hyundai, żadnych regenerowanych, jeśli chcesz to regeneruj swój.
Nawigacja
[#] Następna strona