Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

Coupe - pobór oleju, drgająca kierownica, przepalone żarówki

<< < (3/4) > >>

Cibor:
Mroczna, Dym = uszczelniacze lub jak Cendra, napisał uszczela... Sprawdź jak tam z płynem chłodniczym czy przewody od wody są twarde lub ubywa płynu... Jeśli ubyło płynu lub są twarde przewody tzn. uszczela jak wszystko ok to prędzej uszczelniacze zaworów... 1L na 800 KM to Bardzo Dużo... Skrzeki przy skręcaniu to na 99% przegub zewnętrzny... Najlepiej zmień mechanika....

Mroczna:
Dzieki bardzo Cibor postaram się sprawdzić twoje sugestie

Roman_d:
Co do żarówek to jak możesz to sprawdź - zleć jakiemuś znajomemu elektrykowi jakie masz napięcie w instalacji. Może być ciut za wysokie i dlatego przepalają się żarówki. Przyczyną może być uszkodzony regulator napięcia.

Ciastol:
Co do dymu z tłumika, ja też miałem taki problem, weź jakąś białą szmatkę, odpal auto i zakryj nią tłumik, jeżeli będzie czarna to znaczy że olej, jeżeli nie będzie czarna to sprawdź czy śmierdzi benzyną, jeżeli nie śmierdzi benzyną to zmień cpn, bo to będzie znaczyć że masz wodę w baku, ja właśnie miałem ten problem, wlałem odrobinę płynu który kupisz na cpnie żeby przeczyściło bak z tej benzyny.

BartBartez:
Przy pożeraniu takiej ilości oleju należy najpierw sprawdzić ewentualne wycieki oleju. Jeśli ich nie ma to nie łudziłbym się uszczelniaczami. To wychodzi prawie 12l oleju na 10000 km - czyli 3 wymiany w czasie jednej :mrgreen: Moim zdaniem wciąga olej przez pierścienie. Tak czy inaczej głowica do zdjęcia.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej