Autor Wątek: [Lantra J1] Dmuchawa - nie działają początkowe 2 biegi.  (Przeczytany 6002 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pabl0

  • Gość
[Lantra J1] Dmuchawa - nie działają początkowe 2 biegi.
« dnia: 31 Marzec 2012, 15:33:06 »
Witam. Niestety dzisiaj zauważyłem że ogrzewanie na pierwszym i drugim biegu nie działa. Zaczyna działać od trzeciego. Szybkość ogrzewania dla trzeciego biegu jest normalna. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś z was miał taki problem z ogrzewaniem. Czym to może być spowodowane?

edycja tytułu

[ Komentarz dodany przez: BartBartez: 2012-04-02, 09:07 ]

Offline BartBartez

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 317
[Lantra J1] Dmuchawa - nie działają początkowe 2 biegi.
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Kwiecień 2012, 09:12:02 »
Standardowa usterka opornicy dmuchawy. dostaniesz się do niej po odkręceniu schowka.

Offline kosmos2011

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 8169
[Lantra J1] Dmuchawa - nie działają początkowe 2 biegi.
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Kwiecień 2012, 12:40:08 »

Maro6926

  • Gość
[Lantra J1] Dmuchawa - nie działają początkowe 2 biegi.
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Styczeń 2013, 17:23:43 »
Witam,tak jak kolega napisał odkręć od spodu dmuchawy 2 śrubki odepnij kostkę i zapraszam na elektrodę tam jest opisana naprawa tego ustrojstwa,zrobiłem i działa już rok,drut oporowy chyba ze 20 lat miał  wykorzystałem i nie utleniał się więc zrobiłem oporniki jak oryginalne nawijane na śrubie M6 idealny wymiar i tyle samo zwojów,ta sama oporność ,zapraszam na elektrodę link   http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1015686&highlight=

Pabl0

  • Gość
[Lantra J1] Dmuchawa - nie działają początkowe 2 biegi.
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Styczeń 2013, 22:23:15 »
Dzięki koledzy. Jak pogoda się polepszy lub gdy znajdę dobrego sąsiada z garażem zajmę się tym ustrojstwem :)

Maro6926

  • Gość
[Lantra J1] Dmuchawa - nie działają początkowe 2 biegi.
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Styczeń 2013, 10:08:47 »
ale do tego nie potrzebujesz pogody,ja to naprawiłem w godzinkę z montażem i demontażem,dmuchawę masz kolego po stronie pasażera pod półką jest tam normalny dostęp tylko zaopatrz śię w drut oporowy śr,1mm jak dawno temu kupiłem w sklepie z elektroniką ,był to drut oporowy polskiej produkcj,i najlepszy moim zdaniem,te co są oryginalne utleniają się niesamowicie ale co śmieszne to właśnie dwa oporniki od 1i2 go biegu,do pozostałych biegów dmuchawy dziwne ale są lepszej jakości oporniki

[ Dodano: 2013-01-09, 10:20 ]
jedna rzecz jak będziesz robił ,policz sobie zwoje ile mają stare jeśli wszystko się nie rozsypało oczywiście,jeśli nie ma co policzyć,daj znać to zdemontuje swój i podam ci ile zwojów,oryginalnie koncówki opornika drutowego są zgrzewane trzeba bardzo delikatnie je oderwać,na ogół one odpadają jak delikatnie podważysz przy tym mosiężnym styku i jest tam na tym styku jakby zaprasowanie końca styku to bardzo delikatnie to odginasz żeby nie ułamać końcówki podkladasz koniec opornika zrobionego przez siebie  (uwaga ,lepiej jest zrobić go z dłuższymi koncówkami,potrzebne do ustawienia wysokości zamocowania,ogólnie musi być tak samo wysoko jak ten który jest dobry)i pod te odgięte koncówki podkladasz końcówkę najpierw jedną i zagniatasz małymi szczypcami żeby koncówka nie była luźna póżniej drugą i analogicznie to samo z drugim opornikiem no i nie wspomniałem jest tam taka blaszka osłaniająca ją trzeba na początku zdjąć i po naprawie ją założyć,choć ja już nie zakladałem,i po naprawie ustrojstwo żyło długo i szczęśliwie :):)Powodzenia w razie co pytaj i pokazuj fotki jak nie będziesz wiedział ,pozdrawiam