Forum > Lantra
Elektryka - czy źle podpięli czy lantra tak ma?
sochacky:
Byłem u mechanika naprawić podnośnik szyby zrobić rozrząd i pare pierdół. Po odebraniu okazało się co następuje:
1. Szyba lewa od kierowcy (ta wymieniana) opuszcza się automatycznie do samego dołu po jednokrotnym naciśnięciu odpowiedniego przycisku, natomiast żeby zamknąć spowrotem trzeba przytrzymać przycisk. Nie powinno być na odwrót? Tak logicznie rzecz biorąc?
2. Podświetlenie na suficie działa dopiero po włączeniu stacyjki (również zegar pod licznikiem który rzekomo naprawili bo wysiadł wcześniej razem z inst. radiową i podświetleniem na suficie). Czyli jak wchodzę do auta jest ciemno i szukam stacyjki po omacku żeby zaświecić światło które powinno było pomóc znaleźć stacyjkę:) Poza tym zegar kasuje sie do godziny 1 po każdym wyłączeniu stacyjki. Radio również podpięte pod stacyjkę, co scierpię, ale poprzednie traciło pamięć po wyłączeniu stacyjki, natomiast nowy soniacz pamięta (może ma swoje podtrzymanie) Czyli panowie spartaczyli podłączając wszystko pod stacyjkę??
3. Wracając do tematu za nisko schodzących obrotów. Auto na ssaniu trzyma ładnie. Po chwili jak się ssanie wyłącza zaczyna się problem ze schodzeniem - schodzi za nisko i podrywa do 800 gdzie stabilnie sobie trzyma ile chce. Czasami po dłuższej jeździe (ponad pół godziny) sam zaczyna chodzić dobrze - tak jakby się nauczył. Myślałem że to ma związek z wysoką temperaturą w komorze silnika i że ewentualnie zawilgocone styki czy coś wysychają - ALE - po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu (gdy nadal jest wszystko teoretycznie wysuszone) problem obrotów wraca.
Stąd moja teoria - może tam ktoś spartolił elektrykę w ogóle i np komputer też jest pod stacyjką, i za każdym razem jak się go odpali jest w trybie awaryjnym i się wszystkiego uczy na nowo?? Czy to ma jakikolwiek sens??
Muszę powiedzieć że oprócz beznadziejnych opon które dostałem w komplecie i dosyć głośnej ich pracy (mam nadzieje że to przez te badziewne opony) z auta byłem bardzo zadowolony, dopóki nie zaczęły się problemy z obrotami, co mnie po prostu doprowadza do pasji po vectrze i lanosie na gazie które oba miały ten problem przez większość czasu użytkowania (w sumie 6 lat) i mając benzyniak a myślałem że o tym problemie mogę zapomnieć, a tu zonk!
Proszę o wasze refleksje.
EDIT: Nowy soniacz też traci ustawienia - czyli standard...
Daniello:
Jesli chodzi o zyby to byc moze silnik masz nie od lantry bo w coupe spotkalem sie dopiero ze automaycznie schodzi na dol ale do gory trzeba trzymac za to w lantrze nie bylo takiego luksusu to ja na twoim miejscu jeszcze bym sie cieszyl ze idzi sama na dol. Co do swiatla i radia to zle to wszystko podpieli i tu totalnie spaprali robote! W radiu jeszcze nie ma tragedi wystarczy kable zamienic + i bedzie ok po prostu podpiac pod staly bez stacyjki plusik. Ale z reszta to powinni oprawic ! zegarek zeby sie resetowal to juz jest przesada zle podpiete powinien po przekreceniu kluczyka zaswiecic sie ale nie zerowac!
Złośnik:
Co do pierwszego pytania - jest OK, ja też tak mam, po nacisnieciu opada automatycnie na dół, żeby podnieść trzeba przytrzymać.
Co do reszty to najprawdopodobniej właśnie podpięli światło, radio, zegarek no i całą resztę bo iz asilanie kompa pod stacyjkę i dlategod ziała dopiero po przekręceniu. Z tym ze zegarek włacza się dopiero po przekręceniu na ACC, tak samo radio, podswietlenie w suficie ma działać zawsze neizależnie od przekręconego kluczyka, a komp powienien na stałe być pod akumulator podpiety inaczej ciągle jest resetowany i potem właśnie trzeba długo odczekać aż zaadaptuje "nowe" ustawienia.
BartBartez:
Co do zegarka i światła - bezpiecznik. tylko nie pamiętam czy w komorze silnika czy w kabinie. Miałem to samo w Scoupe - wystarczyło wymienić bezpiecznik.
sochacky:
W jaki sposób spalony bezpiecznik może wpływać na to że zegarek sie restartuje po wyłączeniu stacyjki?? Jak jest spalony to urządzenie nie pracuje w ogole, a jak działa to działa, chyba się nie zrozumieliśmy:)
A a propos silnika szyby NIE DO LANTRY, to chyba muszę mieć też konsolę nie do lantry, bo na przycisku jest napisane AUTO:)
Nawigacja
[#] Następna strona