Autor Wątek: Klocki hamulcowe-która firma najlepsza?  (Przeczytany 6329 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

cezary46

  • Gość
Klocki hamulcowe-która firma najlepsza?
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Październik 2009, 19:15:21 »
Też zrozumiałem, że chodzi o przód skoro były wciskane.

radeek23

  • Gość
Klocki hamulcowe-która firma najlepsza?
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Październik 2009, 19:41:58 »
Fakt,zapomniałem podać że na tył,ale jestem kompletnym laikiem w tym temacie.Wiem wiem zaraz ktoś doda,ze powinienem zlecić to mechanikowi-uważam jednak że takie rzeczy można próbować zrobić samemu choćby z czystej ciekawości.Pozatym znając "profesjonalizm" polskich mechaników naciągnęliby mnie pewnie na całe zaciski za kilkaset złotych,skasowaliby za robotę ze 200zł i jeszcze by mi złożyli to byle jak.Chcę to zrobić sam i bedę dotąd się męczył aż zrobię,nie ukrywam że liczę na pomoc forumowiczów,dlatego piszę.
Wracając do tematu-o tym że się te tłoczki wkręca dowiedziałem się dzisiaj a klocki na lewe koło założyłem wczoraj i trochę się boję,bo mając niepełna wiedzę wcisnąłem tamten tłoczek bez wkręcania.I teraz nie wiem czy przez to czegoś tam nie sknociłem.

Złośnik

  • Gość
Klocki hamulcowe-która firma najlepsza?
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Październik 2009, 00:16:03 »
Spokojnie :)
Forum po to jest by pomóc a nie wysyłać od razu do mechanika :)
Teoretycznie zacisk to solidna konstrukcja - zwłaszzca tylny, wystarczy że podniesiesz tamto koło obrócisz ręką - zaciągniesz ręczny, potem naciśniesz hamulec roboczy i zobaczysz czy blokuje koło... :) Nie powinno się nic uszkodzić - ale łatwiej wkręcać tam tłoczek niż wciskać :) Też kiedyś była to dla mnie magia :)