Forum > i30 FD

[i30CW] wymiana paska wielorowkowego

<< < (3/6) > >>

arekjaw:
Dzieki Wielkie

inprogs:
Jeśli chodzi o silnik benzynowy w hyundaiu I generacji:

Luzujemy śruby zaznaczone na czerwono. odkręcamy śrubę zaznaczoną na żółto najlepiej do końca po czym pchamy alternator w strone silnika aby zluzować pasek. Niestety nowy pasek o długości chyba 1256mm jest cięzki do nałożenia, najlepiej nałożyć go na wszystkie rolki po za tą górną zaznaczoną na niebiesko. Nasunąć pasek ile sie da na tę rolke a potem kluczem nasadowym zacząć kręcić rolką tak aby pasek sam sie do końca nałożył.

srbastek:
Jakiej firmy polecacie paski wielorowkowe? Albo kto produkuje oryginał. Nr paska: 252122B020

kosmos2011:
//www.youtube.com/watch?v=Z9ty8M5wlw4

kaku:

--- Cytat: "srbastek" ---Jakiej firmy polecacie paski wielorowkowe? Albo kto produkuje oryginał. Nr paska: 252122B020
--- Koniec cytatu ---


Ja polecam Gates'a.  Wcześniej zakładałem tylko Conti. Rok temu zmieniałem w kwietniu właśnie na Contiego. I teraz w lipcu patrzę? A ten pasek nie dość że starty ( żadnych nr symboli itp) to jeszcze popękany praktycznie cały.
Stąd już moja niechęć do Contiego. :)

Pozdrawiam

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej