Autor Wątek: Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??  (Przeczytany 3507 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tomaszeknce

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« dnia: 20 Wrzesień 2009, 21:27:01 »
http://img146.imageshack.us/img146/4231/p02090817561.jpg
http://img134.imageshack.us/img134/8388/p02090817562.jpg
U góry pokazuje jaka to wgląda, zawór mi pad nie otwierał się, mam pytanie czy można zastosować jakiś zamiennik od innego samochodu albo zrobić to w inny sposób aby wszystko grało??
Poszukuje od dłuższego czasu i nie mogę znaleźć takiego samego w sklepie również nie potrafili mi pomóc i odnaleźć takiego modelu??

doman76

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Wrzesień 2009, 23:09:02 »
Jeśli sie nie otwiera - tylko wymiana(rozebralem - nienaprawialny)

Nie wiem jak w starym accencie - jeśli to ta cześć:

NT (old range) 10-796-000G
HYUNDAI 28910-22040
JC KB0514H
 
to nowy oryginalny znajdziesz w intercarsie - powinno pasować.
http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=17456930&art=830361&gen=1145&gru=1207000000&towkod=AA74D4&zdj=0&km=0&typ=14597&wsk=O&lang_id=PL

Cien

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Wrzesień 2009, 13:43:12 »
a jakie miałeś objawy że poznałeś iż padł ten zawór - jak to się sprawdza ?
Tak z ciekawości pytam.

doman76

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Wrzesień 2009, 22:49:14 »
dochodza 2 kabelki, na hmaservice jest opis. mozna albo podlaczyc 12v i sprawdzic czy sie otwiera, albo prosciej i latwiej - sciagasz rurke ktora idzie do zbiornika oparow, odpalasz auto - przy ok 2500obr/min powinien zawor sie otworzyc i powinno byc czuc zasysanie powietrza

e-gen

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Wrzesień 2009, 23:24:57 »
lub:
cewka w sprawnym zaworze powinna mieć opór 26 Ohm

tomaszeknce

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Wrzesień 2009, 06:41:52 »
w ogóle nie puszczał mi powietrza od rurki z baku sprawdzałem jak kolego mówi wyżej odłączyłem węża i sprawdzałem czy wciągnie powietrze

kubek

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Listopad 2009, 20:39:09 »
doman76 lub ktoś inny kumaty w tym temacie:), jakie są objawy podniętego zaworu recylkulacji par paliwa?czy to wychodzi w błedach na kompie?
Czy to może mieć zwiazek ze słabszym odpalaniem auta na zimno (rano po nocy lub kilku godzinnej przerwie) pali za 2-3 razem?
Czy ten zaworek to jest ten koło kolektora ssącego w silniku? tak troche wyglada jak filtr paliwa do aut gaznikowych tylko czarny?

doman76

  • Gość
Część zawór recyrkulacji par paliwa?? Wymiana??
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Listopad 2009, 23:30:42 »
Objawy mogą być takie jak np. przy lewym powietrzu(np. jak jest cały czas otwarty).
Zawór masz dokladnie za kolektorem(patrząc od przodu auta).
Najprosciej czyli to co pare postow wyżej:
Odpalasz silnik, sciągasz wężyk z lewej strony(czyli ten który idzie do zbiornika). Jak mnie pamięć nie myli zaworek powinien się otwierać przy 2500obr/min-powinien wtedy dopiero zasysać powietrze. Ew jak nie masz pewności możesz podłączyć pod 12V, na hmaservice dodatkowo była instrukcja sprawdzenia.