Forum > Santa Fe SM
[Santa Fe SM] Przerywanie silnika po zjechaniu z autostrady
felkner:
melchior71:
Wiem że te paliwa słabo smarują bo jak kupiłem sanciaka to jako pierwszego dizla ,no i dobre dusze od razu podpowiedziały że mam silnik comonrealy i muszę tankować najlepsze paliwo co też uczyniłem - do pierwszego wycieku na pompie paliwa.Mechanik pokazał mi co stało się z gumową uszczelką - rozsypała się w palcach - no i od tego czasu mam V-Pover zatankowane pierwszy raz od 3 lat ;-) .Zobaczymy co będzie kiedy wyjeżdżę to paliwo i zatankuje normalne on a tankuje w zasadzie tylko na BP i do tej pory nic się nie działo.Poczekamy zobaczymy.
vanhelsing:
Piszecie że V-power Diesel z Shella i inne paliwa typu premium niszczą Wam pompy paliwa, wtryskiwacze i uszczelki....Mam 3 auta.Wszystkie Common Rail.Wszystkie tankuję na Shellu V-Powerem.Jednym zrobiłem 240 tys km(od nowości w moich rękach), drugim 120 tys(kupiony jako używany-mam go 5 lat).Trzeci na razie 18 tys km.Coś tu nie gra..... :lol:
felkner:
vanhelsing:
Felkner,szanuję to,że masz swój punkt widzenia i go bronisz. Ale mnie nie przekonałeś ani Ty,ani tym bardziej linki,które zapodałeś.Pełno tam kolesi,którzy na wyścigi zaczynają dolewać do ON a to Ravenolu,a to Mixolu,inni znowu płyn hamulcowy :shock: żeby diesel w zimie nie zamarzał!!!Za chwilę zaczną dolewać WD-40 albo Domestos :-? Ja kieruję się tylko własnym doświadczeniem,a nie tym co inni mówią.A moje doświadczenie mi mówi,że V-power Shella jest O.K.(Wypowiedź nie zawierała lokowania produktu :lol: )
Nawigacja
[#] Następna strona