Forum > Accent

[Accent X3] Swap accent 1.3 95r s-coupe 1.5 turbo

<< < (4/4)

Lookas:

--- Cytat: "karel" ---Natomiast jest już gorzej gdy robimy swapa silnika z innej marki, wtedy na 100%( mocowania skrzyni i silnika, półosie trzeba dorabiać lub szukać, bo albo za długie, albo za krótkie, liczba frezów nie ta itd) ale to też da się przejść tylko że czasowo dłużej i koszty wyższe.
--- Koniec cytatu ---


kolego jak nie doczytales w naglowku to ci powtoze. ma 1.3 chce wsadzic 1.5 z s coupe. czyli ok.


teraz do autora tematu, podaj orientacyjnie ile masz kasy na to, a 100 osob (90% nie zna sie na samochodach) powie ci ile jeszcze brakuje do tego projektu. jak bedziesz mial szczescie to ktos opisze krok po kroku jak i co robic zeby bylo dobrze i bez experymentu.
pzdr.

dymano:
Jeśli chodzi o kwote to tak do 4/5 tyś. w zależności ile wyjdzie za poszczególne części
pozdr. dla karel

karel:
Kwota 4/5 tyś powinna wystarczyć na swap silnika. Motorki hyundai nie są specjalnie drogie,  najlepszym rozwiązaniem jest kupić kpl. silnik ze skrzynią, wiązką, komputerem i całym niezbędnym osprzętem- po prostu wyjdzie taniej niż zakupy na raty.

dymano:
Jeśli chodzi o swap to tylko w gre wchodzi komplet. Tylko taka kwestia której nie jestem pewien. Czy mocowania od 1.3 na 100% pasują do tego silnika? Dlaczego tak ten yemat wałkuje ponieważ przykladem jest mitsubishi colt CA0 mocowania motoru 1.3 są troche inne niż przy 1.6. Zkąd wiem mam znajomego który robił swap z 1.6 na 2.0 galant i silnik praktycznie idealnie pasowal po mocawania z 1.6. Jeżeli chodzi o mocowania 1.3 to już jest problem z mocowaniem.

[ Dodano: 2014-03-21, 13:27 ]
karel jak widze jesteś w posiadaniu s-coupe 1.5 turnbo taka mała proźba mogł byś porobić kilka fotek mocowan silnika chciał bym dokladnie zobaczyć jak to wygląda.

[ Dodano: 2014-03-22, 19:11 ]
karel wielkie dzięki za foty przydadzą się  :-D

Stasiek2:
Co do swapa na G4GF do accenta będziesz potrzebował :   -silnik z ecu, skrzynie, półosie. Z tym że półosie do skrocenia. Jak chcesz wsadzic skrzynie z 1.5 to sprzęgło i docisk z Scoupe turbo. Napewno do dorobienia łapa od strony pasażera, i skrzyni. Do wywalenia nawiew po stronie pasażera. Ro z takich głownych.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej