w przypadku Tigera to nie bo ma silnik po kapitalnym remoncie wiec oleju nie bierze i wie co ma
dokłądnie - silnik po kapitalce i wytrzymalsze bebechy pod turbo jak np wzmacniana panewki, mozniejszy pasek rozrządu itp, lekkie koło zamachowe, nowe przewody WN, palec, kopułka, świece, głowica po kapitalce, nowa pompa paliwa, nowe przeguby, wszystkie gumy w zawieszeniu, dystanse na koła, nowe szczeki ham, klocki, tarcze i długo by sie jeszcze rozpiywać, tyle kasy wtopionej ze szok, a jakbym zmienił na LS to znów musiał bym inwestować, a tak sprzedam turbo i kilka groszy bede miał, koszt przeróbki z GT na LS to narazie 100 zł kolektor LS, 7 zł uszczelka jedna, 5 zł uszczelka druga, spawanie i inne przeróbki samodzielne
poza tym ze wiem co mam to on i tak bedzie lepszy, szybszy i mocniejszy na podzespołach GT niż zwykły LS
a robie tak, ze jak potem moze lepsze turbo zdobede to wsadze je w ciągu godzinki
)) robie tak ze szybko bede w kazdej chwili mógł zrobic z niego znów GT i LS kiedy chce