Forum > Lantra
problem z odpalaniem
e-gen:
zawór przy termostacie jest "temperaturowy", a cały system podciśnień - włącznie z tym zaworem - służą do sterowania EGRu.
Wymień 2-pinowy czujnik temperatury w termostacie i powinno być dobrze. Ew. padł silniczek krokowy.
BTW
Podgrzewanie przepustnicy jest realizowane cały czas - nie ma żadnych zaworów.
brix:
przy termostacie są wkręcone 3 czujniki. 1) jednopinowy do wskazówki temp. 2) temperatury dwupinowy i 3) czujnik z plastikowymi krućcami na które nachodzą rurki podciśnienia podłączone na kolektorze dolotowym w okolicach przepustnicy. Kolego e-gen posze o wyjasnienie tego EGRu.dziś w okolich 15 powinienem mieć ten 2-pinowy czujnik wiec go wrzucę i zobacze jak silnik bedzie sie zachowywał.Zastanawiam sie tylko czy usiłować za wszelką cenę zdobyć ten czujnik z podciśnieniem czy dokleić plastik wetknąć rurki czy to ma szansę działać.
brix:
dorwałem czujnik wkreciłem odpaliłem autko, silnik sie rozgrzał wentylator kilkakrotnie zgasiałem auto i odpaliłem następnie odczekałem kilka minut i silnik nie odpala :( .Czy może ktoś miał podobny przypadek albo jeszcze jakieś pomysły co mogło się stać.
BartBartez:
To chodzi o Lantrę? A jaka tam jest regulacja zaworów? Hydrauliczna czy mechaniczna?
brix:
zawory hydrauliczne silnik G4CR 1,6 16V lantra j1 z 91 roku silnik napewno młodszy bo poprzedni własciciel wymieniał go ponieważ w pewnym warsztacie "profesjonalnie" wymieniono mu pasek rozrządu który strzelił po 2 tyg od wymiany dlatego wrzucił cały inny silnik
Nawigacja
[#] Następna strona