R134a jest praktycznie bezwonne i... niewidoczne. Nie ma szans, żebyś zobaczył wyciek gazu. Raczej chmurę wzruszonego kurzu jeśli już.
Zaworów bezpieczeństwa nie ma (hehe - jest jeden wielki, nazywa się kondenser i pęknie pod zbyt dużym ciśnieniem

. Sa dwa zaworki Shreddera do ładowania i sprawdzania ciśnienia High, ale to kapsle by z nich wyleciały więc od razu zauważyłbyś nieszczelność.
Układ jest tak pomyślany, że jeżeli nie ma gazu, to sprzęgiełko się nie załączy. Jeżeli gazu jest trochę za mało, albo za dużo - to sprzęgło będzie załączone non stop. (To akurat własna obserwacja)
Weź termometr, ustaw obieg powietrza na otwarty, kima na max, dmuchawa gdzieś na pół prędkości i powiedz ile masz stopni na nawiewach.
Nie wiem dokładnie jak masz rozmieszczone podzespoły w dieslu, ale to chyba ten sam kompresor. Widać, od razu czy działa. Takie trzy wypustki stoją w miejscu, czy się kręcą non stop?
[ Dodano: 2019-09-01, 15:16 ]Chyba, że masz żle złożone koło pasowe i jest mechanicznie ściśnięte tak, że nie puszcza.
Weź to lepiej szybko sprawdź zanim sobie rozwalisz kompresor.