Forum > Instalacja LPG, CNG, inne
Instalacja BRC + lubryfikator
Kamilek:
--- Cytat: "malagoss" ---Witam wszystkich,
w przyszłym tygodniu mam zamiar założyć instalację lpg do Hyundaia i30. Oto zaproponowany zestaw: STAG Qbox, reduktor STAG ACR01, wtryskiwacze Barracuda, w celu ochrony zaworów i głowicy będę miał ustawiony dotrysk PB. Czy ktoś ma lpg w swoim aucie i może podzielić się swoimi spostrzeżeniami?
--- Koniec cytatu ---
Witaj, ja Ci mogę doradzić Brc, sam na tym jeżdżę i jestem zadowolony. Mam już to 3 lata i nie miałem z tym żadnych problemów. Co do spostrzeżeń to na pewno nie zlecaj montażu byle komu, dobra regulacja to podstawa:)
kosmos2011:
Kamilek to jest temat o LPG do silników G4FA i G4FC które znacząco różnią się od silnika G4LA więc byłbym ostrożny z polecaniem instalacji którą posiadasz.
marcin899:
http://lpg-forum.pl/kolektor-po-2-latach-na-lubryfikacji-tfu-t52877.html
co do lubryfikacji i jej cudownych właściwości
Arni71:
Kupiłem Tucsona '09 z LPG LOVATO i lubryfikacją, nie wiem czy to pomaga czy nie, koszt płynu 30zł za litr, starcza na ok 8-9tyś km.
Nie czuję jakiś efektów ubocznych np spadku mocy która musiała by wystąpić po 7 latach używania lubryfikacji - nawiązuje do wcześniej wstawionego linku.
Po zakupie samochodu kazałem mechanikowi sprawdzić luzy zaworowe - bez zarzutu - a przecież głównie pod tym kątem stosowana jest lubryfikacja.
A jeśli nie szkodzi to czemu mam przestać używać.
Znalazłem gdzieś zestawienie do jakich silników jest zalecana lubryfikacja, nie jest to spis wszystkich silników benzynowych jakie są na rynku samochodowym ale G4GC niestety tam się znalazł.
kosmos2011:
W 2015 roku w i30(100KM), i20 i Accent RB zaczęto montować silnik 1,4 litra z serii Kappa o symbolu G4LC. W tym silniku zastosowano hydrauliczną kompensację luzów zaworowych. co powoduje mniej kłopotów z zamontowaniem instalacji LPG.
Nawigacja
[#] Następna strona