Autor Wątek: [Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięci  (Przeczytany 10442 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Waldemar

  • Gość
Witam Wszystkich z starego i nowego forum!
Jak pisałem w wcześniejszym forum o wyciekach z pompy i gaśnięciu samochodu ,kupiłem uszczelki cp1 i próbowałem sam wymienić i nie dałem rady samemu uszczelnić wycieku .Zawiozłem samochód do pompiarza pompę uszczelnił i jeszcze wyszło że jest walnięty czujnik ciśnienia na listwie i to też wymienił .Dostałem 1 rok gwarancji ,śruby na pompie zalakowane!, zapłaciłem 1150 zł myślę że nie zdarł skóry ,przed uszczelnieniem pompy miałem takie stuki tak jakby z silnika dochodziły tak jak by zawory klekotały wyszło na to że to pompa tak stukała poprzez ten regulator ciśnienia  :!:

Pozdrawiam Wszystkich Hultajów

Hulltay

  • Gość
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Styczeń 2012, 11:10:38 »
Też jestem przed operacją uszczelnienia dolnej sekcji w CR CP1 (bo znaczy teren :)), ciszyć się tylko, że udało Ci się rozwiązać problem i wszystko działa jak należy, pamiętam z poprzedniego forum, że ta usterka napsuła Ci trochę krwi. Ja ustawiłem się na 350 pln za uszczelnienie i przegląd/sprawdzenie no i zestaw uszczelniaczy za niecałe 50.

Offline zkit

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 143
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Styczeń 2012, 20:24:06 »
Ja również próbowałem sam uszczelnić i pomimo zakupu uszczelek przecieku nie usunąłem. Wykręciłem pompę i zawiozłem do porządnego zakładu, gdzie regenerują pompy. Zapłaciłem 250 zł, sprawdzenie na specjalistycznym urządzeniu, gwarancja 6 m-cy, montarz w garażu i odpala od pierwszego razu. Działa bez zarzutu do dziś. Jeśli ktoś chce jechać do Iławy to po umówieniu czeka się dwie godziny. Namiary na zakład w internecie.
Mnie mechanik powiedział, że jeśli się ktoś nie zna to niech się za pompę nie bierze. W moim przypadku jego słowa się spełniły, pomimo że radzę sobie z wieloma naprawami sam.

Hulltay

  • Gość
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Kwiecień 2012, 15:48:26 »
Właśnie dzisiaj odebrałem Sancie po uszczelnieniu i sprawdzeniu pompy CR, wszystko wyszło mnie 390 złociszy, silniczek umyty, pompa  nowym kompletem uszczelniaczy i po regulacji. Znakowanie terenu zakończone, teraz muszę poobserwować spalanie bo lało bokiem z CR już całkiem nieźle:) zwłaszcza przy porannym uruchomieniu. A tak przy okazji diagnosta zwrócił mi uwagę na sygnał z kompa dotyczący czujnika sprzęgła (przy pedale) coś takiego jak czujnik stopu przy pedale hamulca, sygnał był nierozpoznany co może świadczyć o jakiejś nieprawidłowości. Spotkał się ktoś z Was może z takim przypadkiem?

keller

  • Gość
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Maj 2014, 08:55:46 »
@Hultay a gdzie robiłeś uszczelnienie pompy CR? Jesteśmy z podobnej okolicy, to może polecisz dobrego magika? Co myślisz o BOSCH service w Pisarzowicach?

Hulltay

  • Gość
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Maj 2014, 09:55:38 »
Hej,  właśnie w Pisarzowicach robiłem i moge śmiało ten serwis polecić,  jest ok:)

Michal91r

  • Gość
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Listopad 2016, 23:16:02 »
Cześć.
Poleci ktoś kogoś z Wrocławia, kto nie zedrze wszystkich oszczędności? :) Dopadł mnie podobny problem, temperatura spadła i zaczęło się znaczenie terenu :)

Offline bandzior13

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 77
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Maj 2019, 00:03:45 »
Mam pytanie do @Waldemar
Wymieniany był czujnik ciśnienia cz regulator ciśnienia?

Offline dziki1971

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 78
[Santa Fe SM] Wycieki z pompy wysokiego ciśnienia i gaśnięcie
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Maj 2019, 07:20:09 »
Witam pytanie nie do mnie ale pisze ze regulator,i napewno to wymienial bo czujnik nie "bije" po pompie.