Forum > Matrix / ix20

[ix20] zalety, wady, testy i uwagi ogólne

<< < (38/85) > >>

lagren:
Witam,

W trzecim świetle stop (spojler) mam sporo wody + padła jedna z żarówek.

Czy miał ktoś taki problem? Jak podszedł do tego serwis?

pozdrawiam

rekin323:
Witam po wakacyjnej przerwie  :->

A więc tak faktycznie u mnie też pojawi się objaw z tzw. glutami powód:

Po zmontowaniu naszych aut założone nadkola plastikowe na którym jest baranek
antykorozyjny cienka warstwa która nie ma prawa trzymać się na plastiku, o ile rozumiem ze przedni napęd lecą jakieś kamyczki przy ostrym ruszaniu to z tyłu sam dokonałem zerwania bo na myjni karcherem  płukałem nadkole z brudu.
Wątpię w sens tego zabezpieczenia to taki urok produkcji przez roboty  :mrgreen:
NAJŁATWIEJ ZOBACZYĆ STAN NADKOLI PRZY ZMIANIE OPON WIDAĆ JAK NA DŁONI

Martwią mnie 2 dodatkowe minusy:P

1. siedzisko fotela kierowcy strasznie poskrzypuje tzw sprężyna słychać jakbym się kołysał na fotelu ( dodam ze moja waga to istne 75kg). Sam pomyślę czy jestem wstanie od spodu fotela ponaciągać czy z racji irytującego odgłosu mogę poradzić się serwisu ASO jak wyleczyć się z tego odgłosu irytujące gdy autko ma niecałe 20tys km.

2. z pocztówek po moich wojażach zostały 2 wgniotki na dachu od spadających orzechów z powiedzmy 4metrów na dach ix20 który ma 160cm wiec niby nic wielkiego ale jak to opowiadam każdemu to mówią ze przewrażliwiony jestem.


Kto czyta to niech wypowie się w moim poprzednim temacie PROSZĘ

JAKIE RÓŻNICE POMIĘDZY 1.4 A 1.6 BENZYNA ;-)

KoTeK:

--- Cytat: "rekin323" ---Witam po wakacyjnej przerwie  :->

.......

JAKIE RÓŻNICE POMIĘDZY 1.4 A 1.6 BENZYNA ;-)
--- Koniec cytatu ---


200 cm3  :mrgreen:

rekin323:

--- Cytat: "KoTeK" ---
--- Koniec cytatu ---


200 cm3  :mrgreen: ?

Masz rację że to tylko niecała szklanka jak w PRL, natomiast z inżynierskiego punktu widzenia ten sam silnik ten sam osprzęt i ten sam problem jak pokonać nasz autem opór CX czyli wykres spalanie przy wyższych prędkościach wiec mówiąc GAZ do dechy 1,2,3 razy trzeba się zastanowić nad opłacalnością jazdy po naszych pięknych autostradach. Spalanie średnie 120-140 9,1 litra komputer  a jak szybciej to przy masie 1180kg spala 12-13litra jak mkniesz 160 i więcej porownując do mojego dziadka stary W124  który waży  1535kg ,a ma 21lat i benzyna 150ps z 2,2litra do 150km/h po autostaradzie równe 10litrów

Jedyna CIEKAWOSTKA Z LEKCJI FIZYKI

jedno auto jedzie 120km/h drugie 150km/h ustawiając tempomat na 150km/h jesteśmy szybciej o całe 15minut na 100km przejechanych .
Tempomat jedno z 10cudownych urządzeń które oszczędza paliwo  :idea:

Tyle moich przemyśleń czekam na wypowiedzi reszty Śmiało coś ostatnio każdy ma mało czasu mam taką nadzieje niż  nie pogodzony że nic nie da się zrobić :arrow: .

KoTeK:

--- Cytat: "rekin323" ---
--- Cytat: "KoTeK" ---
--- Koniec cytatu ---


200 cm3  :mrgreen: ?

Masz rację że to tylko niecała szklanka jak w PRL, natomiast z inżynierskiego punktu widzenia ten sam silnik ten sam osprzęt i ten sam problem jak pokonać nasz autem opór CX .............

Tyle moich przemyśleń czekam na wypowiedzi reszty Śmiało coś ostatnio każdy ma mało czasu mam taką nadzieje niż  nie pogodzony że nic nie da się zrobić :arrow: .
--- Koniec cytatu ---


Jako, że nikt się nie odezwał to ja znowu pociągnę Twój wątek.
Czytając go dwukrotnie nie za bardzo wiem, co chcesz w nim porównać, co pokazać.
Niektórzy próbują obliczyć współczynnik CX dla walca drogowego i są przekonani, że to ważne.
Jeździłem kilkukrotnie IX20 1,4 na jazdach testowych. Były to jazdy w mieście i poza miastem. Wydawało mi się, że dosyć sprawnie to auto radziło sobie ze swoją masą. Moje odczucia mogły być trochę zakłamane bo wcześniej jeździłem Chevroletem 1,2. Kupując samochód podszedłem następująco: skoro 1,4 dla mnie chodzi OK to gdy dołożę te 200 cm3 będzie na pewno tylko lepiej. I tak też jest. Katalogowa różnica w spalaniu, chyba 0,7 litra przeświadczyła mnie w tym, że będzie to słuszna decyzja.
Rzeczywistość trochę to weryfikuje. Prawdą jest, że 1,6 dużo pali, dla mnie za dużo - bo tak jak u mnie 10 l w mieście (średnia prędkość z komputera na 100 km pokazuje 19-20 km/h - takie mam korki). Ogromnie szkoda, że producent mocy nie uzyskał z turbiny tylko poszedł w pojemność. Wtedy spalanie na pewno byłoby dużo mniejsze, a i dynamika lepsza.
No coż, dzisiaj gdybym stał przed wyborem kupna auta poszukiwania podzieliłbym na dwie części:
- może to być, ba nawet musi być kształt-sylwetka IX20 (dla mnie jest bardzo ładny),
- motor tylko z turbiną - bo w IX20 spalanie to katastrofa (ale tylko wmieście)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej