Forum > Matrix / ix20

[ix20] zalety, wady, testy i uwagi ogólne

<< < (27/85) > >>

lukasz.zst:
Odebrałem moje auto z naprawy blacharskiej , przy odbiorze poinformowano mnie że wymieniono filtr przeciwpyłkowy za 127zł i że w ramach akcji serwisowej na Hyundaia ix20  wymieniono zaciski tylnych  kół , ponieważ były przypadki zacinania sie.  Do czech nie pojechałem lecz otrzymałem kolejnego e-mila że zapraszają mnie na wymianę amortyzatorów bo maja na stanie takie

sense:

--- Cytat: "lukasz.zst" ---otrzymałem kolejnego e-mila że zapraszają mnie na wymianę amortyzatorów bo maja na stanie takie
--- Koniec cytatu ---

Jakie?

lukasz.zst:
Pisałem wcześniej o akacji wymiany amortyzatorów w Czechach

sense:
OK, ale wcześniej pisałeś też, że masz założone nowe Monroe i nic to nie pomogło:

--- Cytat: "lukasz.zst" ---
Mam i koledzy z forum teraz założone amorki Monroe i dalej do bija , były przekładane i nic
--- Koniec cytatu ---


Więc pytam tylko jakie to specjalne amorki mają w Czechach?

lukasz.zst:
Pisalem otym w czesniej szukaj na forum, caly list wklejilem

[ Dodano: 2012-10-28, 10:33 ]
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2342&postdays=0&postorder=asc&start=15

[ Dodano: 2012-11-05, 20:33 ]
W kia jest akcja wymiany sprzęgieł.
Skopiowałem to z forum vengi
  Jak dobrze pamiętam to skrzynie z czarnym deklem od góry podlegają naprawie od silników 1,4 i 1,6 Pb. Wymianie podlega tarcza sprzęgła i docisk.

Wymiana docisku i tarczy sprzęgła 1.4L/1.6L skrzynia 5 M/T((M5CF1-1)
YN: 1.4L/1.6L benzyna z 5cio stopniową skrzynią biegów (M5CF1-1)
■ Zakres produkcji:
- AM, UN, YN: całość produkcji
- ED: od 1.01.2008 do końca produkcji
■ Objawy
Pojazdy Some Soul (AM), Carens (UN), Venga (YN), Cee’d (ED) z silnikami 1.4L/1.6L benzynowymi i 5cio stopniową skrzynią biegów (M5CF1-1) mogą emitować hałas podczas cofania na półsprzęgle.

■ Sposób naprawy
Jeżeli wada zostanie potwierdzona, wymienić docisk i tarczę sprzęgła na nowe, zgodnie z poniższą procedu

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej