Forum > Lantra / Elantra

[Elantra XD] Wspomaganie

<< < (2/4) > >>

Mass:
Mam problem z moją elantrą.
Od jakiegoś czasu słyszę hałas przy kręceniu kierownicą, jakby tarcie, zgrzytanie + słychać jak coś stuka w kolumnie kierownicy nawet kiedy kierownica stoi w miejscu.
Dziś zauważyłem, że cieknie mi płyn z pompy od wspomagania (a dokładniej pompa się "poci"), a płyn w zbiorniczku jest pełen pęcherzyków powietrza.

Tak na oko, gdzie głównie szukać przyczyny? Na czym się skupić?
Pompę oddać do uszczelniania czy kupić nową/używaną?
Czy hałas spowodowany jest jednak uszkodzoną maglownicą?

wtom:
jak jest powietrze to pompa się zapowietrza. regeneracja jest prosta lub używkę kupujesz ale pompy nie były takie same pomimo wyglądu, różniły się wydajnością

Mass:
A na co patrzeć przy kupnie używanej pompy? Będę raczej brał z allegro, więc może o co pytać sprzedawcę? Jeżeli cokolwiek będą wiedzieli bo większość to aukcje szrotów.
Druga sprawa, ile może kosztować regeneracja i czy warto się w to bawić czy może jednak zaryzykować używke za 80zł z allegro?
Trzecia najważniejsza, jak to ustrojstwo wymienić? :) Wolałbym zrobić to sam, bo zawsze parę groszy w kieszeni a człowiek się zawsze czegoś nowego nauczy.

Pozdrawiam

wtom:
kupuj od takiego samego silnika co twój (pojemność0. ja kupiłem używkę i żyje od 8 lat  :mrgreen: . starą pompę na wszelki wypadek sam zrobiłem, kupiłem łożysko, uszczelniacz i uszczelki, robota banalna.

kosmos2011:
Mass zmień w profilu (jest na górnej belce forum) masz silnik D4EA, a nie D4HA.

Parę przydatnych tematów Złośnika  na podstawie Lantra J2.

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1808&postdays=0&postorder=asc&highlight=wspomagania&start=0

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=7881&highlight=wspomagania

http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1993&highlight=wspomagania

//www.youtube.com/watch?v=Lqvco7oTOV8

.
.

Chyba lepiej kupić używkę i zregenerować kierując się zasadą żeby szukać z młodego rocznika i z jakimś porządnym wyglądem zewnętrznym.

Oryginalna pompa wspomagania ma numer 57100-2D200, a zestaw naprawczy 57150-3AA10.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej