Forum > ix35 EL
[ix35 EL] nowy ix35 z automatyczna skrzynią biegów
phoenix_pl:
Silnik 2.0 MPI, napęd 4x4, automat, średnie spalanie z 60k (realne, liczone za każdym razem po zatankowaniu) 9.9l / 100km
Acher:
--- Cytat: "MAVerick" ---A tak z ciekawosci - ile Wam palą te automaty i w jakich silnikach?
--- Koniec cytatu ---
2.0 CRDi (184 KM) w automacie, napęd 4x4:
- w trasie (nie autostrada/ekspresówka) - 7,5-8l
- w trasie (autostrada/ekspresówka) - 9-9,5l (więcej jeśli używam tempomatu)
- w mieście - 11 -13l
Trybu jazdy ekonomicznej nie używam - większe spalania, ale mniejsze obciążenie dla dwumasy.
MAVerick:
Wlasnie mam dylemat bo mam ochote na ix35 ale z jednej strony mozna kupic takie wersje jak Wy macie czyli 4x4, automat powiedzmy z 2010-2011 roku za jakies 50-60 tys a z drugiej strony mozna kupic nowke demo z przebiegiem 800 km z 2014 roku ix comfort 1.6 gdi za 69 999. NIby nowe to nowe ale w sumie uzywane hyundai maja 5 letnia gwarancje wiec pewnie byly serwisowane na biezaco i sa w miare pewne- ciekawe czy te z DE tez . JAk myslicie?
phoenix_pl:
--- Cytat: "MAVerick" ---Wlasnie mam dylemat bo mam ochote na ix35 ale z jednej strony mozna kupic takie wersje jak Wy macie czyli 4x4, automat powiedzmy z 2010-2011 roku za jakies 50-60 tys a z drugiej strony mozna kupic nowke demo z przebiegiem 800 km z 2014 roku ix comfort 1.6 gdi za 69 999. NIby nowe to nowe ale w sumie uzywane hyundai maja 5 letnia gwarancje wiec pewnie byly serwisowane na biezaco i sa w miare pewne- ciekawe czy te z DE tez . JAk myslicie?
--- Koniec cytatu ---
Ja uważam, że 4x4 jest nie do przecenienia. Kiedyś ktoś napisał, że po co jest Ci 4x4 skoro wykorzystasz go głównie na mokrym, śliskim, śniegu itd, a takich sytuacji jest niewiele. No to ja odpowiem, że choćby miał mnie uratować tylko 1 raz przed wypadkiem to już jest dużo.
Ruszanie spod garażu w śniegu prawie do kolan (zima 2012 bodajże) gdzie 2 sąsiadów utknęło i machało łopatami, a ja przejechałem bez większego problemu - bezcenne :)
Z drugiej strony jeździ przecież mnóstwo samochodów z napędem tylko na jedną oś i dają też rady.
Zdrowego rozsądku nic nie zastąpi, a 4x4 po prostu podnosi komfort jazdy i bezpieczeństwo.
Co do automatu, to każdy mój następny samochód będzie go posiadał.
cruel:
4x4 ale stały, jak najbardziej. Tu mamy do czynienia ze stałym tylko do pewnej niskiej prędkości.
A później załącza się w razie potrzeby, tak? I takie coś jest najgorszym rozwiązaniem jak wpadniemy w poślizg. Już wyprowadzisz prawie auto, a tu nagle się napęd dołączy i lipa i nędza.
Sam mam zamiar następne auto mieć ze stałym napędem, ale co z tego wyjdzie to się okaże. A skończy się pewnie na rodzinnym kombi z napędem na przód i mocy minimum 180KM.
A akurat ix35 jest na tyle wysoko zawieszonym autem, że wyjazd z garażu nawet bez 4x4 nie stanowi żadnego problemu.
Nawigacja
[#] Następna strona