Autor Wątek: [Accent LC] Centralny zamek - awaria  (Przeczytany 5045 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tom

• Gość
[Accent LC] Centralny zamek - awaria
« dnia: 16 Grudzień 2013, 21:43:08 »
Witam! Mam problem z centralnym zamkiem. Raz działał, raz nie działał, a obecnie już wogóle nie działa. Wszystkie drzwi otwierały się z kluczyka ale tylko przy drzwiach kierowcy (pilotów brak), zamkiem w drzwiach pasażera można otworzyć tylko drzwi pasażera. Nie wiem czy tak było fabrycznie czy nie, ja to auto kupiłem jak miało już 9 lat-dostałem 2 kluczyki i wszystkie papiery ale pilotów nie było. Z tego co wyczytałem to prawdopodobnie muszę wymienić siłownik master. Tylko jak się do niego dostać? Czy trzeba ściagać tapicerke z drzwi? Czy trzeba bawić się z lutowaniem czy jest to wpinane na jakieś kostki/złączki? Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczy co należy zrobić aby wyciągnąć ten siłownik? Nie jestem specem od mechaniki, ostatnio udało mi się wymienić termostat więc spróbować warto, może mi się uda. Albo bedę miał centralny albo zostanie tak jak jest.

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)

Offline kosmos2011

• Giełda
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Grudzień 2013, 21:51:55 »
Masz korbki czy elektryczne szyby, 3D czy 5D. Jak piszesz że raz działa, a raz nie to znaczy że słychać że siłownik się rusza, a drzwi się nie otwierają czy zupełna cisza.

Wrzuć taga do tematu.

Tom

• Gość
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Grudzień 2013, 21:57:21 »
Cytat: "kosmos2011"
Masz korbki czy elektryczne szyby, 3D czy 5D. Jak piszesz że raz działa, a raz nie to znaczy że słychać że siłownik się rusza, a drzwi się nie otwierają czy zupełna cisza.

Jak zadziała to otworzy wszystkie drzwi i wyrażnie (głośno) słychać jak drzwi się otwierają. Obecnie jest jednak coraz częściej cisza. Kiedyś wystarczyło dość szybko i energicznie z wnętrza samochodu kilka razy zamknąć i otworzyć drzwi tym ,,dzyndzelkiem" co jest we wnętrzu auta i się naprawiał, teraz już ta metoda nie działa