Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

S-Copue gt nie ma iskry i nie dostaje paliwa....

<< < (6/6)

zubrzyk1:
Mam ten sam problem z moim S-coupe.
Wczoraj jeździł cały dzień było wszytko ok.
Do czasu aż ja wsiadłem za kółko.
Nie wiem czy to pech czy przestroga jakaś.
Średnio na 100 jazd mam 70 awaryjnych (samochód popsuty) zawsze coś z elektryką.
Wczoraj zgasł mi silnik i ani na bęzynie ani na gazie nie ruszył.
Deska rozdzielcza się świeci, rozrusznik chodzi, Wszystkie bezpieczniki dobre, kable też. Nie podaje prądu na świece i już sam nie wiem co robić.
Pomocy.

wtom:

--- Cytat: "zubrzyk1" ---Mam ten sam problem z moim S-coupe.
Wczoraj jeździł cały dzień było wszytko ok.
Do czasu aż ja wsiadłem za kółko.
Nie wiem czy to pech czy przestroga jakaś.
Średnio na 100 jazd mam 70 awaryjnych (samochód popsuty) zawsze coś z elektryką.
Wczoraj zgasł mi silnik i ani na bęzynie ani na gazie nie ruszył.
Deska rozdzielcza się świeci, rozrusznik chodzi, Wszystkie bezpieczniki dobre, kable też. Nie podaje prądu na świece i już sam nie wiem co robić.
Pomocy.
--- Koniec cytatu ---


czujnik położenia wału poleciał, bez niego komp nie poda impulsów na cewkę

Cibor:
zubrzyk1, Stary kable za stacyjką, bądź sama stacyjka... U mnie w końcu chłopaki po 2 tygodniach i zdobyciu schematów elektrycznych doszli... Upalona wiązka za stacyjką....

U mnie natomiast GT ostatnio zgasł po dodaniu gazu z jedynki, nic nie pomagało nie chciał zapalić, więc dostał lawetę... Wrócił do domku, pogrzebałem (czyt. poruszałem kablami na siłę) w wiązce za stacyjką i menda zapaliła... No i się skończyło tak że jest w częściach na części... Leć do dobrych elektryków... Ja nim chłopaki doszli co to jest wymieniłem czujnik jak napisał wtom, ECU, świece, i pełno dupereli... Okazał się kabelek...

zubrzyk1:
Czujnik sprawdzałem jest dobry a w kablach od stacyjki nic nie widać.
Jak ominąć stacyjkę ??
Przeczytałem, że :
Może sama stacyjka szwankuje, albo jak masz immobilizer to może on "poszedł się paść". Niech elektryk sprawdzi Ci czy napięcia na stacyjce są. Jak nie ma to można ją ominąć poprzez zmostkowanie bezpieczników, wtedy pójdzie prąd na kompa, pompe.
Jak to zrobić ?
Jeszcze taka sprawa ,że po przekręceniu kluczyka I POZ ,II POZ, III ROZRUCH na cewkę idą dwa plusy ,gdzieś się podział minus .Na mój rozum to jest gdzieś zwarcie,tylko gdzie go szukać? Cała elektryka działa dobrze ,światła ,kierunki ,podświetlenie tablicy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej