Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
[Tiburon] Za Ubogo Bank 1 Bank 2
KAROL208:
Korekty długoterminowe można wykasować. i po resecie zobaczyć co zaczyna zbierać czy też n a minus.
Z racji że w stanach jest inna jakość paliwa więc może sterownik został zaprogramowany troszkę inaczej. (Chociaż ich 87okt jest taka sama jak nasza 95 inne normy mają) Czy da się to zmienić? sądzę że tak tylko że musisz jechać do jakiejś firmy co programuje ECU. Na klapce wlewu paliwa albo na jakiejś wklejce powinieneś mieć ile okt.
Jeżeli korekty wali ci na minus tzn że silnika ma za dużo paliwa.
Może regulator ciśnienia paliwa puszcza trochę podciśnieniem
mephisto:
on mi wali na + czyli ubogo, regulator jest wmontowany w pompę w wersji, zrobiłem reset kompa i po przejechaniu korekty wyszły na +1.6 i 0,8 krótkie tez na +, czekam na filterek z serwisu jak to nie pomoże to już sam nie wiem co jest nie tak, stawiam ze nie ma wystarczającej ilości paliwa, wczoraj po wymianie głównego filtra po przejechaniu od razu dawał na ubogo, ostatecznie jeszcze walne nowe przewody, są oryginalne ale auto ma przejechane 43tys mil, regulatora chyba samego nie kupie bo nie widziałem żeby występował osobno.
KAROL208:
1.6? przecież mieści to się w normie.
mephisto:
te korekty się pojawiły po resecie i około 20 km, krótkie latają miedzy 5-25 na + więc po czasie znowu długie pójdą do góry, bo krótkie powinny latać między +/- max 10, długie mogą max do +/-21 wtedy miesza się w normie jeszcze jak są do max 21, pojeżdżę chwilowo i zobaczę czy zmiana filtra i ponowne czyszczenie przepływki coś dało. aha to jest tylko na PB bo na LPG jak wzbogaciłem mieszankę to było prawie git trochę przylewał ale korekty w normie wiec nawet nieszczelność nie wchodziła w grę, pojeżdżę tak zmienię mały filter od dołu w pompie reset zbiorę korekty i zobaczę jak to wyjdzie, ty kolego na jakim sterowniku śmigasz od lpg
Nawigacja