Witam, mam silnik jak w moim opisie i mam bardzo duże spalanie, w mieście jakies 13l przy bardzo oszczędnej jeżdzie do 2,5-3.0 tys obr. powoli przyśpieszam, oszczędniej już sie nieda, przy dynamiczniejszej jeżdzie tak samo coś jest nie tak? czy wszystkim tak pali?
lambda działa, oleju nie pali sprawdzone na analizatorze spalin, kompresja 12atm
świece nowe, wtryski nie leją widać po czystych świecach , filtr nowy , silnik pracuje wręcz idealnie co może być jeszcze nie tak?
i czy one miały katalizator? mam zaraz przy kolektorze puszke przypominajacą katalizator ale jeszcze niewiem czy coś tam jest , widac że wydech był robiony wiec może być pusta, musze sprawdzić, jezeli jest kat. to lepiej wywalic? lambda jest przed nim.
[ Dodano: 2012-11-29, 14:55 ]
dzisiaj grzebałem przy zegarach i okazało sie że żarówka od check engine najprawdopodobnie fabrycznie była zaślepiona niała taśma tak jak inne nieużywane , po wkręceniu żarówki check engine pali jakies 5sek po przekręceniu zapłonu i gaśnie tak ma być ? czy wogle nie powinien sie zapalać? nie wazne czy czekam na zapłonie aż zgaśnie czy odrazu odpalam silnik itak gaśnie po tych ok 5 sek od włączenia zapłonu.
[ Dodano: 2012-11-29, 19:15 ]
teraz przy jeżdzie zapala sie check na chwile i gasnie
[ Komentarz dodany przez: Zbyszek: 2012-12-09, 12:35 ]
Tagowanie tematu