Forum > Tucson JM

Problemy nowoczesnych diesli.

(1/3) > >>

aqua:
Czy oprócz wymysłu ekologów czyli  filtrów DPF są jeszcze jakieś problemy z silnikiem np. wtryskiwacze ,jakie są ceny nowych lub regenerowanych? No i jak wygląda sprawa sprzęgła tz. koła dwumasowego jaka jest cena nówki lub regeneracja?Czy ktoś miał już do czynienia z tymi elementami nowoczesnych diesli i po jakim przebiegu?

jacek2:
Co do przebiegu i wystąpienia w/w awarii trudno jest ocenić kiedy auto szlag trafi. :shock:

Jeśli chodzi o ceny podzespołów to trudno coś powiedzieć, bo są bardzo zróżnicowane (inne na allegro, inne w serwisie, i jeszcze zupełnie inne po jakiś znajomkach :mrgreen: .)

 :mrgreen: Zawsze jest tak, że diesel będzie w eksploatacji-jeśli chodzi o części zawsze droższy od benzyny :-/  :-/  :-/
A  najbardziej dobijają ceny wtryskiwaczy. Sam zakup nowych, jak i regeneracja starych.
Sie ma

aqua:
To jakiej marki wtryskiwacze są w hultaju?

Leszek_S.:
Albo Bosch albo Delphi ponoć Boscha są lepsze ;-), ale tego na 100% nie wiem... ja mam Delphi i je regenerowałem koszt 3800 razem z regenracją pompy i czyszczeniem układu paliwowego.

I jeszcze jedna rzecz nie kupuj regenerowanych wtrysków... co najwyżej daj stare do regeneracji... taniej wyjdzie ;-) to samo z pompą... no i tankuj ON bez dodatków typu Dynamiic czy Verva. Tylko zwykły ON Eco te droższe są za suche i łuszczą pompę, a opiłki z pompy zacierają wtryski ;-)

aqua:
Na razie w mojej stajni stoi opel astra 2.0 diesel i do ON dolewam co jakiś czas mixolu tak 150 ml na pełny bak (55 litrów) także polecam na przesmarowanie pompy i wtrysków robię tak od 5 lat i wszystko oki.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej